نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: باید جوانان را در جریان پشت پرده تلاش‌های دشمنان برای ترویج بدحجابی و بی‌حجابی بگذاریم.

امام جمعه کرمانشاه: باید جوانان را در جریان تلاش دشمنان برای ترویج بی‌حجابی بگذاریم

آیت الله مصطفی علما امروز (۲۰ مرداد) درخطبه‌های نماز جمعه کرمانشاه  افزود: تنها در این صورت می‌توانیم در برابر توطئه‌های دشمنان برای ضربه زدن به اسلام ایستادگی کنیم.

وی افزود: تمام ناراحتی دشمن و آمریکا به واسطه بصیرت و آگاهی جامعه امروز ایران اسلامی است و تا زمانی که بصیرت و آگاهی داشته باشیم، دشمنان دست از دشمنی با ما برنخواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه  در ادامه با تاکید بر ضرورت بالا بردن بصیرت و آگاهی  جامعه برای مقابله با فتنه‌های دشمنان، گفت: آنچه اسلام را تا به امروز زنده نگه داشته است، بصیرت بوده است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در ادامه با اشاره به آگاهی و بصیرت حضرت عباس(ع) تصریح کرد: باید بصیرت و غیرت را از حضرت عباس (ع) یاد بگیریم که با شناخت اسلام در راه حمایت از دین از هیچ تلاشی دریغ نکرد و به جایگاه بلندمرتبه‌ای دست پیدا کرد که برای همگان غبطه برانگیز است.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت امام سجاد(ع)، اظهار کرد: عزاداری‌های محرم و صفر زمانی کارایی دارند که منجر به آگاهی و بصیرت بیشتر عزاداران شود. 

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.