مسئول واحد جذب و نگهداری اهدا کنندگان انتقال خون خراسان رضوی گفت: پویش مردمی «داوطلبین زندگی‌بخش» برای کمک به کارکنان این نهاد در امر خونگیری از اهداکنندگان و داوطلبان نذر خون همزمان با دهه پایانی صفر در مشهد آغاز شد.

پویش مردمی «داوطلبین زندگی‌بخش» در خراسان رضوی آغاز شد

به گزارش قدس خراسان، محمد شریف الحسینی اظهار کرد: از آنجا که در دهه پایانی ماه صفر شاهد حضور حداکثری زائران در شهر مشهد و پایگاههای اهدای خون برای مشارکت در این امر خداپسندانه در قالب نذر خون هستیم، از داوطلبانی که تمایل به همکاری در امر خونگیری از اهداکنندگان خون دارند، دعوت می‌شود تا به پویش مردمی «زندگی بخش» بپیوندند.

مسئول واحد جذب و نگهداری اهدا کنندگان انتقال خون خراسان رضوی ادامه داد: متقاضیان با گذراندن دوره‌های آموزشی لازم و اخذ مجوزهای مورد نیاز می‌توانند به داوطلبان اهدا کننده خون و افراد دارای نذر خون در سه روز پایانی ماه صفر خدمت‌رسانی کنند.

وی گفت: متقاضیان می‌توانند از امروز ۲۸مردادماه تا سوم شهریور ماه با ارسال کلمه "زندگی بخش" به شماره ۳۰۰۰۷۲۴۱۲ و تکمیل فرم مربوطه برای مشارکت در این پویش ثبت‌نام کنند تا اداره کل انتقال خون استان از طریق مشارکت مردمی، میزبانی شایسته از زوار حضرت رضا (ع) و مجاوران دارای نذر خون را فراهم کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.