معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمرهمدان از اعطای درجه امدادگری ۱۶۵ نفر و ارتقای درجه ۱۰۹ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

ارتقای درجه امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان همدان

به گزارش خبرنگار  قدس آنلاین ،فضل الله کلهری گفت:  با ارزیابی ناظرین استانی ۲۴۷ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر همدان حائز شرایط لازم جهت اعطا و ارتقاء درجه شدند.

وی افزود:از اعطای درجه امدادگری ۱۶۵ نفر و ارتقای درجه ۱۰۹ نفر از امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان خبر داد.

کلهری افزود: با درخواست جمعیت هلال احمر استان و پیگیری جدی جهت تسریع در ارزیابی و ارتقای درجه امدادگران و نجاتگران سختکوش و زحمتکش این جمعیت با حضور ناظرین استانی، ارزیابی ۳۱۳ پرونده در دستور کار قرار گرفت و عملکرد، مدارک و مدارج لازم جهت ارتقای درجه این افراد ارزیابی شد.

وی ادامه داد: که از این میان بعد از مشورت های تخصصی طبق موازین قانونی و بخشنامه‌ای، ۲۷۴ نفر از آنها حائز شرایط لازم برای ارتقای درجه تشخیص داده شدند و مکاتبات لازم در راستای کسب درجه‌های بالاتر امدادگری و نجاتگری این عزیزان صادر شد که در راستای مطالبات اصلی داوطلبین این جمعیت با هدف چابک‌سازی تیم های عملیاتی و بالا بردن سطح کمی و کیفی تیم های امداد و نجات صورت گرفت.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمرهمدان گفت: طی یک سال گذشته بیش از یک میلیون و دویست هزار نفر از خدمات امداد و نجات بهره‌مند شدند، ۱۰۶۴ مورد عملیات‌های ترکیبی امداد و نجات از جمله عملیات‌های امداد رسانی، نجات، جستجو، رهاسازی، هوایی و سیلاب در پنج بخش جاده‌ای، کوهستان و… انجام گرفته است که نشان‌دهنده توان امدادی و به روز بودن سطح کیفی امدادگران و نجاتگران زحمتکش و عزیز این جمعیت است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.