معاون اجرایی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی گفت: باید با بصیرت افزایی دشمن را شناخت چرا که در برهه کنونی شیوه دشمنی ها تغییر یافته و دشمنان این نظام به جنگ شناختی و ترکیبی روی آورده و اندیشه های جوانان را نشانه رفته اند.

معاون نیروی زمینی ارتش:بصیرت افزایی و جهادتبیین کلید غلبه  بر جنگ ترکیبی دشمن است

به گزارش خبرنگار ایرنا، امیر سرتیپ کیومرث شرفی روز سه شنبه در اولین یادواره ۱۳۰۹ شهید نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: به فرموده رهبری فرزانه انقلاب، ملت ایران از شیب تند سربالایی که دشمن برای این ملت ایجاد کرده عبور کرده و در حال نزدیک شدن به قله است.

وی اضافه کرد: توان و قدرت نظامی و دفاعی نیروهای مسلح کشورمان موجب شده که قدرت های بزرگ در برابر ایران عرض اندام نکنند که این قدرت نشات گرفته از ایثار و از جان گذشتگی شهدا است.

معاون اجرایی نیروی زمینی محوری ارتش با تاکید بر اینکه دشمن همیشه در کمین است بنابراین باید همواره در حفظ دستاوردهای انقلاب ثابت قدم بود،افزود: ارتش در کنار سایر نیروها متعهدانه و ثابت قدم از استقلال نظام مقدس و کشورمان جانانه دفاع کرده و اجازه نمی دهد کلامی از بیانات رهبری انقلاب بر زمین بماند، این جزو تعهدات ما است.

امیر سرتیب شرفی گفت: هدیه شهدا به ما پایداری، استقامت و امیدواری به این ملت بود و آنها به ما یاد دادند که در برابر دشمن و مستکبران نباید سرخم کرد.

این مسوول، فرهنگ شهادت را فرهنگ مجاهدت، امیدواری از جنس استقامت و ایستادگی در برابر دشمن دانست و اضافه کرد: باید با بصیرت افزایی دشمن را شناخت چرا که در برهه کنونی شیوه دشمنی ها تغییر یافته و دشمنان این نظام به جنگ شناختی و ترکیبی روی آورده و اندیشه های جوانان را نشانه رفته اند.

معاون اجرایی نیروی زمینی محوری ارتش یادآوری کرد: زمانی دشمن بر این باور بود که انقلاب اسلامی چهل سالگی خود را نمی بیند اما با وجود سختی و موانع ایجاد شده در مسیر این نظام، ملت ایران گردنه های سخت را با پیروی از ولایت فقیه پشت سر گذاشتند.

امیر سرتیپ شرفی اظهار داشت: برای ادامه راه و رسیدن به تمدن نوین اسلامی باید برنامه داشت و نیروها باید در این مسیر پویا، فعال و صبورانه حرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مانعی نباید ایران اسلامی را از پیشرفت و تکامل باز بدارد، تاکید کرد: باید دشمن را شناخت و در مقابل آن به خوبی همچون گذشته صف آرایی کرد.

معاون اجرایی نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی گفت: دشمن در راستای تحریف وقایع انقلاب و دفاع مقدس تلاش زیادی کرده است بنابراین باید هوشیار بود و جهاد تبیین را به عنوان یک اولویت اصلی در دستور کار قرار داد.

امیر سرتیپ شرفی با اشاره به رشادت های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس، افزود: دفاع مقدس گنجینه تمام نشدنی است و این عرصه، میدان بذل جان و همه هستی شهدا بود و آن ها هر آنچه داشتند در راه استقلال کشور فدا کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.