فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری ۳ متهم و کشف ۲۱ فقره سرقت لوازم خانه در شرق مشهد خبر داد.

دستگیری ۳ متهم به ۲۱ فقره سرقت لوازم خانه در مشهد

به گزارش قدس خراسان به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ احمد نگهبان اظهار کرد: در پی گزارش چند فقره سرقت وسایل خانه در محدوده شرق مشهد، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی مشهد در بررسی‌های میدانی خود مطلع شدند متهمان به سرقت با شناسایی خانه‌های خالی از سکنه شبانه با نفوذ به داخل خانه؛ شیرآلات، لوستر، لامپ، هود و دیگر لوازم با ارزش را سرقت کرده‌اند.

وی بیان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با تجمیع سرنخ‌های بدست آمده از متهمان یک متهم را که فردی سابقه دار است شناسایی و به صورت نامحسوس وی را تحت نظر گرفتند.

نگهبان گفت: ماموران انتظامی پس از جمع آوری ادله و مستندات کافی در خصوص دست داشتن متهم در سرقت‌های اخیر با هماهنگی مقام قضائی وی را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعداد زیادی شیرآلات ساختمانی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی مشهد اظهار کرد: متهم ۳۷ ساله که دارای سوابق کیفری به جرم سرقت است در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به ۲۱ فقره سرقت وسایل خانه در محدوده خیابان مفتح، وحید، پنجتن، التیمور، شهید قربانی، طبرسی شمالی و طلاب با همدستی ۲ تن از دوستانش اعتراف کرد.

وی تصریح کرد: در ادامه این عملیات ۲ همدست دیگر متهم نیز دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه آنان نیز تعدادی زیادی لوازم مسروقه کشف شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.