تبریز-در آستانه اربعین حسینی کاروان خادمان موکب جنت الحسین (ع) شهرداری تبریز با بدرقه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار تبریز راهی کربلای معلی شد.

کاروان خادمان موکب جنت الحسین(ع) شهرداری تبریز راهی کربلا شد

به گزارش قدس انلاین به نقل از مهر، امروز کاروان خادمان موکب جنت الحسین (ع) شهرداری تبریز با بدرقه حجت‌الاسلام سید کاظم زعفرانچیلر و احد صادقی اعضای شورای اسلامی شهر و یعقوب هوشیار شهردار تبریز راهی کربلای معلی شد.

شهردار تبریز در حاشیه بدرقه خادمان موکب جنت الحسین (ع) با اشاره به برنامه‌ریزی شهرداری تبریز برای ارائه خدمات به زوار حسینی اظهار کرد: یکی از اقدامات شهرداری تبریز در کربلای معلی، فعالیت پاکبانان و ارائه خدمات در خود کربلا و مسیرهای منتهی به کربلا است.

یعقوب هوشیار با اشاره به اقدام جدید شهرداری تبریز در ارائه خدمات به زائران حرم سیدالشهدا (ع) اعلام کرد: یکی از اقدامات جدید شهرداری تبریز استقرار موکب در مرز تمرچین است که سه موکب برای ارائه خدمات در این مرز مستقر کردیم.

وی اضافه کرد: در حد وسع و توان شهرداری، خدمات لازم از جمله برپایی موکب و خدمات پیراپزشکی شامل اتوبوس سلامت را در محل موکب دایر می‌کنیم که در صورت نیاز زوار حسینی از آن بهره‌مند شوند.

شهردار تبریز با اشاره به هماهنگی متمرکز با دیگر کلانشهرها و وزارت کشور در ارائه خدمات به زائران اباعبدالله‌الحسین (ع) نیز گفت: طبق هماهنگی به‌عمل آمده با وزارت کشور تبریز عهده‌دار زائران شمال‌غرب کشور بوده و قصد داریم این مراسم را با شکوه بیشتر به نسبت سال‌های قبل برگزار کنیم.

دبیر شورای اسلامی شهر نیز در آئین بدرقه خادمان موکب جنت الحسین (ع) شهرداری تبریز گفت: خادمان موکب جنت الحسین شهرداری تبریز نماینده و سفیر شهر و شهرداری تبریز در مراسم اربعین حسینی هستند که باید به عنوان الگو معرف این شهر باشند.

احد صادقی افزود: خواهشمندیم به عنوان خادم حسینی، استقبال خوبی از زائران اباعبدالله الحسین (ع) داشته باشید تا پرچم تبریز به عنوان پایتخت تشیع جهان همچنان بالا باشد.

وی ادامه داد: تفاوتی که شهرداری تبریز در سبد خدماتی اربعین امسال به نسبت سال‌های گذشته داشت، بحث تردد زائران به مرز تمرچین است که امیدوارم مورد قبول اباعبدالله (ع) قرار گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.