رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر از اعزام کاروان درمانی از استان بوشهر به عراق خبر داد.

کاروان درمانی استان بوشهر به عراق اعزام شد/ برپایی ۷ موکب سلامت

به گزارش قدس آنلاین، حسن ملکی‌زاده ظهر دوشنبه در حاشیه مراسم بدرقه کاروان پزشکی به راهپیمایی عظیم اربعین حسینی اظهار داشت: پرسنل دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در هفت موکب درمانی در مسیر کربلا به نجف و در شهر کربلا به زائرین خدمات‌دهی می‌کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر افزود: به‌منظور خدمات‌دهی مناسب به زائران اربعین برنامه‌ریزی و اقدامات خوبی صورت گرفته است.

وی اضافه کرد: با فرماندهی سپاه امام صادق (ع) و در قالب بسیج جامعه پزشکی ۱۵۰ نفر از کادر دانشگاه علوم پزشکی بوشهر شامل پزشک عمومی و متخصص، پرستار، بهیار، دارویار، داروساز، متخصص داخلی، اطفال، چشم، کادر بهداشتی ماما و بهداشت محیط به همراه دارو و تجهیزات پزشکی برای استقرار در مسیر کربلا به نجف و در شهر کربلا، اعزام شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: همچنین تعداد زیادی از آمبولانس، اتوبوس آمبولانس و نوگان اورژانس صد و پانزدهاستان بوشهر برای خدمت‌رسانی به زائرین اربعین به مرزها اعزام شده‌اند.

ملکی زاده با بیان اینکه حوزه سلامت همانند گذشته فعال و پویا در حوزه خدمت‌رسانی به زائرین اربعین حسینی است افزود: اعزام کاروان‌های سفر اربعین حسینی یادآور کاروان‌های اعزامی به جبهه‌ها است.

وی بیان کرد: دانشگاه علوم پزشکی در این مسیر چه در جبهه‌ها و در حال حاضر در این همایش بزرگ اربعین حسینی همواره همپای مردم بوده و هست و مایه افتخار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: این سفر معنوی با همان تداعی خاطرات ایثار و جهاد است و امروز همانند گذشته جامعه پزشکی در مسیری فعال هستند که روشنگر تاریخ کربلا و اربعین سالار و سرور شهیدان است و بزرگ‌ترین معرف و بصیرت افزایی این مسیر حضرت زینب (س) بوده است.

ملکی زاده با بیان اینکه و این زیبایی درگذر زمان متوقف نشده است و در جریان است افزود: این جشنواره بزرگ شیعی و بشری امروز بیش از هرزمانی کانون توجه عالم بشریت شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: افتخار می‌کنیم سربازان کوچکی برای همایش بزرگ اربعین هستیم.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.