معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشوردر آئین افتتاح مرکز پرتو درمانی جامع سرطان بعثت گفت:حوزه سلامت و درمان یکی از مصادیق پرافتخار انقلاب اسلامی است.

معاون وزیر بهداشت: حوزه سلامت و درمان یکی از مصادیق پرافتخار انقلاب اسلامی است

به گزارش  خبرنگار قدس آنلاین، دکتر بهروز رحیمی صبح سه شنبه درآئین افتتاح مرکز پرتودرمانی جامع سرطان بعثت که با حضور دکترعلیرضا قاسمی‌ فرزاد استاندار همدان برگزارشد،اظهارکرد:این پروژه درگذشته یک آرزوی دست نیافتنی بود اما می‌بینیم که امروزاین مهم محقق شده است.

وی با بیان اینکه  باید از دلسوزی‌ها و پیگیری‌های استاندار محترم همدان و تلاشی که برای این پروژه انجام دادند تشکر کنم افزود:استاندار همدان به صورت‌های مختلف تلاش می‌کند خدمات بهتری برای مردم استان ارائه شود.

معاون توسعه مدیریت و منابع وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشورادامه داد: مرکز جامع سرطان که بخشی از آن امروز افتتاح می‌شود، خدمت‌رسانی کوچکی از یک دایره بزرگ نظام سلامت و درمان کشوراست.

وی افزود: جامعه‌ی هدف این پروژه از افتتاح مرکز پرتودرمانی خوشحال خواهند شد و زندگی‌ آنها آرامش بیشتری پیدا خواهد کرد.

رحیمی با بیان اینکه در گذشته در این پروژه از مساحت ۸۰۰ متر صحبت می‌شد اما امروز از ۲۷هزار متر مساحت این پروژه صحبت می‌شودافزود: تلاش می‌کنیم حداقل یک‌هزار و ۷۰۰ تخت بیمارستانی به مجموعه درمان شهر همدان اضافه کنیم.

*مرکز جامع سرطان یکی از ۱۱ پروژه‌ی مهم دولت مردمی

استاندار همدان نیز در این مراسم گفت: مرکز جامع سرطان یکی از ۱۱ پروژه مهم مورد توجه ویژه دولت مردمی ایران قوی در استان همدان است و تا پایان دولت سیزدهم تکمیل می‌شود.

وی افزود:درسفررئیس جمهور محترم ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل مرکز جامع سرطان همدان اختصاص پیدا کرد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: از تلاش‌های ارزشمند مجموعه سلامت، بهداشت و درمان در راستای پیشبرد اهداف ارتقای سلامت جامعه قدردانی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در حوزه درمان اقدامات بسیار ارزشمندی انجام شده و بیمارستان اکباتان که ۱۴ سال بلاتکلیف بود در دولت مردمی ایران قوی به نتیجه رسیدافزود:به فرموده‌ی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) بیماران نباید بجز درد بیماری متحمل درد دیگری شوند و وزارت بهداشت به این سمت حرکت می‌کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.