مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: جهت آبرسانی به زائران امام رضا (ع) اقدامات ویژه ای تدارک دیده‌ایم و پیش بینی می‌شود عملیات آبرسانی برای بیش از ۲۰۰ موکب انجام شود.

عملیات آبرسانی برای بیش از ۲۰۰ موکب پیش‌بینی شده است

به گزارش قدس خراسان به نقل از آب و فاضلاب مشهد، حسین اسماعیلیان با اشاره به در پیش بودن ایام سوگواری دهه پایانی ماه صفر اظهار کرد: این شرکت جهت آبرسانی به زائران امام رضا (ع) اقدامات ویژه‌ای تدارک دیده است و پیش‌بینی می‌شود عملیات آبرسانی برای بیش از ۲۰۰ موکب صورت پذیرد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد بیان کرد: یکی از اقدامات ویژه این شرکت در ایام دهه پایانی ماه صفر، اجرای شبکه انتقال و انشعاب آب جهت استفاده موکب‌های خدمت‌رسان واقع در خیابان‌های منتهی به حرم مطهر رضوی و بویژه خیابان امام رضا و نیز رینگ پیرامونی حرم رضوی است.

وی با تأکید بر استفاده از تمام ظرفیت‌ها جهت ارائه خدمات در ایام پایانی ماه صفر اظهار کرد: آبرسانی سیار به مواکب خدمت‌رسان به زائران پیاده در محورهای مواصلاتی منتهی به شهر مشهد و نیز آبرسانی به دیگر موکب‌های متفرقه سطح شهر مشهد در دستور کار این شرکت قرار دارد.

اسماعیلیان بیان کرد: خدمات آبرسانی در شهر مقدس مشهد به دلیل وجود بارگاه منور رضوی همواره شرایط ویژه‌ای دارد که یکی از این موارد حضور میلیونی زائران و مشتاقان حرم رضوی در ایام پایانی ماه صفر در این شهر است؛ از طرفی شهر مشهد در سال‌های اخیر و بویژه سال جاری با بحران شدید کمبود منابع آبی رو به رو است اما به لطف خدا و برنامه‌ریزی‌ها دقیق و اقدامات مؤثر و مستمر انجام شده، تاکنون مشکلی در این زمینه نبوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.