معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان رضوی از آمادگی آموزش و پرورش استان برای خدمت‌رسانی به بیش از ۱۷۰ هزار نفر زائر در دهه پایانی صفر خبر داد.

خدمت‌رسانی به زائرین در دهه پایانی صفر با ظرفیت پذیرایی بیش از ۱۷۰ هزار نفر

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، صفدر سلطانی اظهار کرد: فعالیت قرارگاه عملیاتی خدمات سفر مشهد در دهه پایانی ماه صفر با حضور استاندار خراسان رضوی و جمعی از مسئولین دستگاه‌های خدمت رسان به طور رسمی آغاز شد.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: در ایام شهادت امام رضا علیه السلام و حضور میلیونی زائرین و عاشقان امام مهربانی‌ها، آموزش و پرورش خراسان رضوی با اختصاص و تجهیز ۷۱۵ فضا با ظرفیت بیش از ۱۷۰ هزار نفر، جهت اسکان زائرین نقش محوری آموزش و پرورش در خدمت رسانی به زائرین در دهه پایانی صفر دارد.

وی گفت: این ۷۱۵ فضا در قالب مدارس طرح اسکان کاروان‌های پیاده، مدارس طرح اسکان کاروان‌های مستقل فرهنگی، مدارس طرح اسکان خانواده‌ها و مدارس طرح اسکان اضطراری با ظرفیت‌های پذیرش مختلف وجود دارند.

وی افزود: آموزش و پرورش استان به عنوان دستگاهی که نقش مهمی در پذیرایی از زائرین دارد در این دهه در قالب هیأت‌های مذهبی، کاروان‌های پیاده، ایجاد موکب و طرح گام‌های عاشقی ظاهر شده و ایفای نقش می‌کند.

وی بیان کرد: آماده‌سازی و اختصاص این فضاها در شرایطی انجام می‌شود که ستاد اسکان فرهنگیان استان و به ویژه شهر مشهد در تمام طول تابستان در مدارس مجری طرح اسکان به زائرین فرهنگی، کارکنان دولت و آحاد هموطنان از سراسر ایران اسلامی خدمت‌رسانی کرده و در آستانه بازگشایی مدارس و اجرای پروژه مهر نیز قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.