مدیرعامل آبفا مازندران از اجرای پروژه مجتمع آبرسانی "ششک - چورت" ساری با بهره مندی ۱۱ روستا با همکاری بسیج سازندگی سپاه کربلا خبر داد.

۱۱ روستای ساری از آب شرب سالم برخوردار می شوند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران، بهزاد برارزاده با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۴۱ درصدی مجتمع آبرسانی ششک - چورت ساری اظهار داشت: تاکنون عملیاتی شامل احداث ۲ باب مخزن ذخیره به حجم ۷۰۰متر مکعب، اجرای لوله گذاری خط انتقال به طول ۳/۳کیلومتر با صرف هزینه ای بالغ بر۱۹۷ میلیارد ریال انجام شده است.

وی افزود: برای تکمیل این پروژه آبرسانی عملیاتی شامل بهسازی چشمه، تکمیل خط انتقال به طول ۳۱ کیلومتر، ۱۰ کیلومتر شبکه توزیع، احداث ۵۰۰ مترمکعب مخزن زمینی و یک واحد تصفیه آب پیش‌بینی شده که بخشی از این عملیات از محل اعتبارات محرومیت زدایی و توسط قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در حال اجراست.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مازندران با قدردانی از تلاش و همکاری بسیج سازندگی سپاه مازندران و قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) و نیز کارکنان شرکت در اجرای پروژه آبرسانی ششک - چورت ساری گفت: با بهره برداری از این پروژه مردم ۱۱ روستای ششک، چورت، مزده، کلاکرده، کارنام، صلات، ورنام علیا و سفلی همچنین وناجم، ابجدم و هلی‌همند از مزایای آن برخوردار خواهند شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.