۲۰۰ واحد مسکن محرومان کمیته امداد امام خمینی(ره) مازندران با حضور وزیر کشور در جلسه شورای اداری استان به صورت ویدئو کنفرانس به بهره‌برداری رسید.

افتتاح ۲۰۰ واحد مسکن محرومان کمیته امداد مازندران با حضور وزیر کشور

به گزارش قدس آنلاین، ۲۰۰ واحد مسکن محرومان کمیته امدادامام خمینی به صورت ویدئو کنفراسی به بهره‌برداری رسید.

در این مراسم کلید سه واحد مسکونی به صورت حضور ی به مدد جویان اهدا شده است.

میثم معافی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران در این ارتباط اظهار کرد: مهمترین موضوع در ساخت مسکن استان مازندران بحث تامین زمین است.

وی تصریح کرد: سرانه زمین در استان قابل قیاس با دیگر استان‌های کشور نیست، در حال حاضر ۱۱ هزار و ۶۰۰ مددجو مازندران فاقد مسکن هستند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی مازندران، اضافه کرد: ۶ هزار و ۴۱۲ خانوار فاقد زمین منتظر اجرای طرح نهضت ملی مسکن هستند و انتظار دایم که این طرح مدد جو محور شود.

وی خاطر نشان کرد: تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومان با توجه به اقساط بسیار سنگین آن مددجو محور نیست.

معافی اضافه کرد: ۲۰۰ مسکن امروز افتتاح می‌شود، ۲۰۰ واحد هم کلنگ‌زنی شده و پروژه‌های خود مالکی استان مازندران هم همزمان با سالروز کمیته امدادامام خمینی به بهره‌برداری می‌رسد.

وی خاطر نشان کرد: در کوتاه‌مدت برای تامین دغدغه مسکن محرومان ۱۰۰ میلیارد تومان ودیعه مسکن پرداخت شده است.

در ادامه  وحیدی وزیر کشور با اشاره به ضرورت تامین مسکن برای اقشار مختلف مردم،گفت: انتظار داریم که متولیان امر در این زمینه همه تلاش خویش را به کار ببرند.

وی خاطر نشان کرد: اقدامات دولت در طرح اقدام ملی مسکن در حال انجام است و باید تلاش کنیم که زمینه رفع نیازهای مردم نسبت به تامین مسکن فراهم شود.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.