معاون وزیر صمت گفت: رفع چالش ها و مشکلات فولادسازان از طریق سطوح بالای دولت را پیگیری کنیم.

معاون وزیر صمت: رفع مشکلات فولادسازان را پیگیری می کنیم

به گزارش قدس انلاین به نقل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران محمدرضا موثقی نیا در نشست هم اندیشی با اعضای هیات مدیره انجمن تولید کنندگان فولاد ایران گفت: سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران در جهت توسعه صنعت فولاد کشور همکاری در حوزه های مختلف را دنبال می کند. 

رئیس هیات عامل سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران افزود: با توجه به اینکه تصمیم گیری و تصمیم سازی در صنعت فولاد طی یک فرآیند دنبال می شود و همچنین شرایط بین المللی در آن تاثیرگذار است، رسیدن به نتیجه زمانبر و حتی باعث از دست رفتن برخی فرصت ها شده است. 

معاون وزیر صمت با بیان اینکه سازمان گسترش و نوسازی صنایع و معادن ایران با توجه به این شرایط آمادگی دارند تا چالش های این صنعت را برطرف کند، اظهار داشت: راهبرد وزیر صمت صادرات محور است که پایبند به آن هستیم و در جهت تحقق این مهم، به عنوان یک سازمان توسعه ای حمایت های لازم را از این بخش خواهیم داشت. 

موثقی نیا بیان داشت: سازمان گسترش و نوسازی صنایع و معادن ایران به منظور رفع این چالش ها، آمادگی دارد تا مسائل را در سطوح بالای دولت سیزدهم دنبال کند و به زودی این جلسات تشکیل خواهد شد. 

وی اظهار داشت: یکی از راهبردهای وزارت صمت و سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران حمایت از تولید صادرات محور و همچنین صنعت فولاد است در این راستا خود را مکلف می دانیم رفع چالش های فولادسازان از طریق سطوح بالای دولت را پیگیری کنیم.

پایان پیام/ 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.