پنجمین دستگاه آشکارساز «ایکس-ری» چمدانی در پایانه بین‌المللی خسروی به بهره‌برداری رسید.

نصب پنجمین دستگاه ایکس ری در گمرک خسروی

به گزارش قدس آنلاین، پنجمین دستگاه آشکارساز «ایکس-ری» چمدانی در گمرک خسروی به صورت ویدیو کنفرانس، توسط سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی، رضوانی فر رئیس کل گمرک ایران و با حضور جمعی از مسؤولان استانی و محلی در پایانه این مرز بین‌المللی به بهره‌برداری رسید.

علی‌اصغر عباس‌زاده، ناظر گمرکات استان و مدیرکل گمرک کرمانشاه در این مراسم، اظهار کرد: با توجه به اهمیت گمرک خسروی در ارائه خدمت به مسافران و زائران، پنجمین دستگاه آشکارساز (ایکس ری) با حمایت رئیس کل گمرک ایران و معاونان وی در پایانه مرزی خسروی نصب و راه‌اندازی شد تا شاهد ارائه خدمت بهتری به زوار و مسافران باشیم.

وی افزود: این دستگاه توسط صنعتگران و شرکت‌های دانش‌بنیان ایرانی تولید و نصب شده و این مایه خرسندی است.

ناظر گمرکات استان کرمانشاه ادامه داد: با توجه به اینکه اربعین امسال دومین سالی بود که ما شاهد حضور زائران در مرز خسروی بودیم و یک رشد ۲ برابری را امسال از نظر تعداد زائران در این مرز نسبت به اربعین سال گذشته داشتیم، نصب و راه‌اندازی این دستگاه یک نیاز مبرم بود.

وی گفت: در اربعین امسال از اول تا ۲۶ ماه صفر یک‌میلیون نفر زائر از مرز خسروی تردد کردند که ۵۳ درصد این تعداد را زائران خروجی و ۴۷ درصد را زائران ورودی تشکیل دادند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.