مدیرکل شیلات مازندران به پایانه وجود صادرات ماهیان خاویاری در استان اشاره کرد و گفت: ۳۹ واحد ماهی خاویاری در استان داریم که سالانه ۲ هزار و ۳۰۰ تن ماهی خاویاری از این ماهیان تولید می‌شود.

تولید سالانه ۳۲ هزار تن ماهی خاویار در مازندران

به گزارش قدس آنلاین، قاسم کریم‌زاده مدیرکل شیلات مازندران  اظهار کرد: ۳ هزار و ۸۰۰ واحد آبزی‌پروری در مازندران وجود دارد که ۸ هزار نفر در این زمینه مشغول فعالیت هستند.

وی با بیان اینکه سالانه ۹۵ هزار تن تولید آبزی‌پروری در استان داریم، گفت: ۲۰ واحد پرورش ماهیان زینتی در استان داریم که سالانه بیش از ۳ میلیون قطعه انواع ماهی زینتی تولید و در اختیار متقاضیان قرار می‌‍‌گیرد.

مدیرکل شیلات مازندران به پایانه وجود صادرات ماهیان خاویاری در استان اشاره کرد و افزود:  ۳۹ واحد ماهی خاویاری در استان مازندران داریم که سالانه ۲ هزار و ۳۰۰ تن ماهی خاویاری تولید می‌شود.

این مسؤول با بیان اینکه ۴۳۰ نفر در زمینه پرورش ماهیان خاویاری مشغول فعالیت هستند، اضافه کرد: سال گذشته ۵ هزار و ۷۰۰ تن به ارزش  ۱۳.۵ میلیون دلار صادرات انواع محصولات شیلاتی مازندران را داشتیم.

کریم‌زاده اظهار کرد: سالانه ۱۱۵ هزار تن تولید آبزی‌پروی به ارزش ۹ هزار میلیارد تومان تولید در آب‌های داخلی و دریا داریم.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.