فرماندار گناباد گفت: ساخت و بهره برداری از فرودگاه شهرستان گناباد از جمله طرح‌های نیمه تمامی بود که بعد از ۲۷ سال، در ابتدای امسال به بهره برداری رسید.

اتمام فرودگاه گناباد پس از ۲۷ سال؛ مصداق تکمیل طرح‌ های نیمه تمام است

به گزارش قدس خراسان، رضا نصیری در هم اندیشی تبیین فریضه امر به معروف و نهی از منکر که با حضور جانشین رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر و رئیس قرارگاه گشت ارشاد مدیران کشور در گناباد برگزار شد، عنوان کرد: علاوه بر تلاش برای تکمیل طرح های نیمه تمام، تاکنون برای بیش از سه هزار نفر از متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن گناباد زمین تامین شده است.

رضا نصیری، تکمیل طرح های نیمه تمام را از اهداف دولت دانست و گفت: طرح دوبانده سازی جاده گناباد به قائن به عنوان یکی از محورهای حادثه خیر این شهرستان، به دلیل کمبود اعتبار، طی امسال متوقف شده و پیمانکار مربوطه تاکنون ۶۰۰ میلیارد ریال برای اجرای آن هزینه کرده، در حالی که ۶۰ میلیارد ریال آن تامین و پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: ادارات نباید به محلی برای کاغذ بازی و یا موکول کردن کارها به روزهای بعد تبدیل شوند، همه ما مدیون خون شهدا هستیم و مسئولان و پرسنل ادارات باید اهتمام بیشتری به ارایه خدمات مناسب به مردم و ارباب رجوع داشته باشند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.