فرمانده قرارگاه عملیاتی عمار با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری که ایران اسلامی در حال گذر کردن از پیچ تاریخی است، گفت: تا قله راهی نمانده است و برای رسیدن به قله مقاومت و ایستادگی نیاز به جهاد تبیین دارد و در واقع جهاد تبیین نماد ادامه دفاع مقدس در برابر دشمنان است.

جهاد تبیین نماد ادامه دفاع مقدس در برابر دشمنان است

به گزارش قدس خراسان، حجت الاسلام مهدی طائب در همایش عاشوراییان بردسکن که به همت حوزه‌های مقاومت بسیج امام علی علیه السلام و قمر بنی هاشم سپاه ناحیه بردسکن برگزار شده بود با تسلیت ایام شهادت امام حسن عسکری علیه السلام و آغاز امامت امام عصر عجل الله اظهار کرد: امروز دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که گزینه حمله نظامی به ایران را از برنامه‌های خود حذف کنند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی عمار بیان کرد: امروز قدرت اقتدار آمریکا در دنیا شکسته شده است برای آن اعتباری قائل نمی‌شوند.

وی افزود: امروز روز سوره عصر و روز ظهور آقا امام زمان است.

طائب با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری بعد از شهادت حاج قاسم سلیمانی که دشمنان منتظر انتقام سختی از ایران اسلامی باشند، افزود: پس از شهادت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی آمریکایی‌ها سیلی‌های سختی را از ایران اسلامی خورده‌اند و امروز اقتدار آمریکا در دنیا شکسته شده است.

فرمانده قرارگاه عملیاتی عمار با بیان اینکه امروز ایران اسلامی در دنیا سربلند است اظهار کرد: ایران اسلامی قدرت اول نظامی دنیاست و هر کجا که آمریکا در برابر ایران اسلامی ایستادگی کرده است بی نتیجه و در اهداف خود ناکام مانده است.

وی گفت: علی رغم همه مشکلات اقتصادی امروز نیروهای مسلح ایران در تولید تجهیزات دفاعی خودکفا و حتی صادر کننده است.

طائب افزود: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با یک ناو از مرکز ناوگان آمریکا عبور می‌کند ولی جرئت حمله و نگاه چپ به نیروهای ما ندارد چرا که بر آنان ثابت شده است اگر دست از پا خطا کنند پاسخ دندان شکنی را از ایران اسلامی خواهند دید.

فرمانده قرارگاه عملیاتی عمار گفت: ایران اسلامی تولید محور شده است و علی رغم اینکه در دوران ۸ سال دفاع مقدس امکانات و تجهیزات دفاعی ایران در برابر دشمنان بسیار ناچیز بود و فرماندهان دوران دفاع مقدس حتی سربازی نرفته بودند ولی جنگ را به خوبی اداره کردند و ایران اسلامی پیروز میدان شد و در واقع دوران دفاع مقدس یک معجزه بود.

وی افزود: امروز دولت آیت الله رئیسی هرچند در حوزه اقتصاد مقاومتی تجربه‌ای نداشت ولی امروز توانسته است خود را به یک دولت مقاومتی و تولید محور تبدیل کند.

طائب ادامه داد: امروز دشمنان قبول کرده‌اند که ایران اسلامی قدرت اول دنیا است و از حمله نظامی به ایران مقتدر هراس دارند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی عمار به مباحث اقتصادی و گرانی در کشور اشاره کرد و افزود: هرچند در این بخش مشکلاتی داریم و مردم اوضاع خوبی ندارند ولی اوضاع خرابی نداریم که با تدابیر اتخاذ شده دولت سیزدهم مشکلات اقتصادی مردم در آینده نه چندان دور مرتفع خواهد شد.

رمز موفقیت در اتحاد و همبستگی است

در ادامه سرهنگ علیرضا جنیدی، فرمانده سپاه ناحیه بردسکن با برشمردن عظمت ایران قوی به موضوع اتحاد و همبستگی اشاره و اظهار کرد: امروز بیشتر از دیروز باید با وحدت و همبستگی برای نیل به مرتفع نمودن مشکلات اقتصادی گام برداریم.

فرمانده سپاه ناحیه بردسکن شعار ما متحدیم را به‌عنوان شعار هفته دفاع مقدس ۱۴۰۲ را موردتوجه قرارداد و افزود: امروز در تمامی عرصه‌ها نظام اسلامی باصلابت‌تر از قبل راه اقتدار و سرافرازی را در پیش دارد و در این راه باید با همان شعار دوران دفاع مقدس و به صورت جهادی و با اتحاد مسیر را طی کنیم.

وی رمز موفقیت را در اتحاد و همبستگی دانست و افزود: امروز در شهرستان بردسکن تمامی ارکان اداری با محوریت امام‌جمعه شهرستان فرماندار به‌عنوان نماینده عالی دولت و در کنار آنان نیروهای نظامی و انتظامی واداری همه یک دل و قسم‌خورده پای‌در رکاب خدمت‌رسانی دارند و در این راه از هیچ کوششی دریغ ندارند.

گفتنی است؛ در این مراسم حاج مهدی سروریان یکی از مداحان کشوری به مرثیه سرایی و نوحه خوانی پرداخت.

خبرنگار: علی نوری

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.