مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی از رسیدگی به پرونده کلینیک جراحی زیبایی به اتهام دریافت وجه اضافه بر تعرفه‌های مصوب در شعبه سوم بدوی تعزیرات حکومتی مشهد خبر داد. 

رسیدگی به پرونده کلینیک جراحی زیبایی به اتهام دریافت وجه اضافه

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعزیرات حکومتی، سید مرتضی مدنی اظهار کرد: در راستای شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر ایجاد نارضایتی از یک کینیک تخصصی جراحی زیبایی اکیپ گشت مشترک تعزیرات حکومتی بهمراه بازرسان دانشگاه علوم پزشکی شهرستان مشهد جهت بررسی موضوع به آدرسی اعلامی مراجعه کردند. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی افزود: در بازرسی انجام گرفته از کلینیک و با بررسی تراکنش‌های دستگاه‌های کارتخوان در کلینیک تخلف دریافت وجه اضافه بر تعرفه‌های مصوب برای نماینده اداره تعزیرات حکومتی و بازرسان محرز شد.

وی گفت: در همین راستا پرونده این تخلف جهت بررسی به تعزیرات حکومتی شهرستان مشهد ارجاع شد. 

مدنی افزود: شعبه با توجه به ارائه نکردن مدارک و با توجه به گزارش دانشگاه علوم پزشکی و نظریه کمیسیون ماده ۱۱ تعزیرات حکومتی امور بهداشتی و درمان اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر درج تخلف در پرونده پزشکی متخلف را به میزان ۴۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال جزای  نقدی محکوم کرد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان خراسان رضوی گفت: مردم شریف استان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در حوزه بهداشت و درمان می‌توانند گزارشات و شکایات خودرا با ثبت در سامانه Tazirat۱۳۵.IR به اداره کل تعزیرات حکومتی استان منعکس تا در سریع‌ترین زمان ممکن با این نوع تخلفات برخورد قانونی صورت گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.