استاندار خراسان رضوی گفت: طرح تحولی برای تامین انرژی پیگیری می شود و در بخش تامین انرژی برق استان ۱۵ پروژه تعریف و در دست اجرا است.

۱۵ پروژه‌ تامین برق در خراسان رضوی برای تحول در تامین انرژی

به گزارش قدس خراسان، اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری امشب در جلسه شورای اداری استان خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد: استان خراسان رضوی، تقریبا ۷ میلیون جمعیت دارد اما واقعیت این است جمعیت ما بیش از این عدد است و بیش از ۳۰ میلیون زائر داریم.

استاندار خراسان رضوی گفت: اعتقاد ما این است با استفاده از مزیت‌ها و شناخت آن، اساس را بر حل مسائل استان قرار داده‌ایم. 

وی تصریح کرد: ۴.۴ رشد اقتصادی استان است و بالاتر از سطح کشوری است و ۹۵ درصد اقتصاد استان ما خصوصی است. 

نظری گفت: اقتصاد ما، نماد اقتصاد مردمی است و این نتیجه زحمت مدیریت دستگاه‌ها و حضور فعالان اقتصادی است.

استاندار خراسان رضوی خاطرنشان کرد: مزیت اصلی ما وجود مضجع شریف امام رضا(ع) است. از این منبع نورانی‌کشور در عرصه‌های مختلف به اندازه لازم باید استفاده کنیم. ما اقتصاد زیارت را در دستور کار قرار داده‌ایم. 

وی تصریح کرد: از نظر فعالیت های دانش‌بنیان نیز در رتبه بالای کشور قرار داریم و یک استان خلاق‌ در بخش‌های مختلف هستیم. در این زمینه هم شرکت‌های‌ نوآور زیادی داریم.

نظری گفت: ۴۲ پروژه در طرح تحول برق داریم. یکی از آن‌ها نیروگاهی بود که امروز افتتاح شد.

استاندار خراسان رضوی تاکید کرد: وضعیت بودجه استان خراسان رضوی باید به طور جدی بازنگری شود. بودجه ما حدود ۵ درصد است لذا عقب ماندگی‌هایی در این زمینه وجود دارد. لذا تقاضا داریم بودجه استان خراسان رضوی اصلاح شود.

وی تاکید کرد: تقاضایی داریم که اعتبارات مربوط به سفر رییس جمهوری به طور کامل تامین شود تا بتوانیم همه پروژه‌ها را تا ۱۴۰۳ به پایان برسانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۰:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۷/۰۷
    0 0
    موفقیت بخش خصوصی در صنايع چنانچه با حمایت دولت * بیشتر * مورد توجه قرار گیرد ظرفیت های کامل تری به میدان گام می گذارند و به دلیل مستقل بودن در رقابت های صادراتی توان مندتر عمل می کنند.