اطلاعیه مربوط به معرفی شدگان مرحله دوم برای رشته‌های بورسیه و شرایط خاص بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

توضیحات سازمان سنجش برای معرفی شدگان مرحله دوم برای رشته‌های بورسیه و شرایط خاص

به گزارش قدس‌آنلاین به نقل از فارس، نتایج نهایی آزمون سراسری اعلام شد و اطلاعیه مربوط به معرفی شدگان مرحله دوم برای رشته‌های بورسیه و شرایط خاص به همراه توضیحات پیرامون ثبت‌نام پذیرفته شدگان کنکور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفت.

براین اساس، آن دسته از پذیرفته شدگانی که برای آنان بجای کدرشته قبولی، یکی از کدهای مندرج در جدول شماره یک اعلام شده، به منزله آن است که منحصراً  در کدرشته مذکور نمره علمی لازم را داشته و در ردیف معرفی شدگان یکی از کدرشته های موسسات مذکور قرار گرفته اند باید در صورت تمایل برای انجام مراحل پذیرش (مصاحبه، معاینه و …) بند زیر را مطالعه کنند.

آن دسته از پذیرفته شدگانی که علاوه برکدرشته قبولی اعلام شده (۵ رقمی)، یکی از کدهای ۲ رقمی مندرج در جدول شماره یک در اعلام نتایج برای آنها مشخص شده، توجه داشته باشند که به دلیل داشتن نمره علمی لازم در اولویت قبل از رشته قبولی اعلامی، در ردیف معرفی شدگان یکی از کدرشته های موسسه مذکور نیز قرار گرفته اند.

۳. متقاضیانی که برای آنان یکی از کدهای ۲ رقمی مندرج در جدول شماره یک در اعلام شده، لازم است براساس برنامه زمانی که در اطلاعیه یکشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۲ در سایت سازمان سنجش منتشر خواهد شد، برای مصاحبه به آدرس محل اعلام شده در اطلاعیه مراجعه کنند.

عدم مراجعه برای شرکت در مصاحبه و سایر مراحل گزینش رشته‌های مذکور به منزله انصراف از رشته ذیربط تلقی می‌شود و آندسته از متقاضیانی که دارای کد قبولی دیگری هستند، می‌توانند در کدرشته قبولی اعلام شده ثبت نام کرده و به ادامه تحصیل بپردازند.

لازم به تاکید است آن دسته از متقاضیانی که در کدرشته قبولی دیگری نام آنان اعلام شده در صورتی که در مراحل مصاحبه و گزینش شرکت کرده و پس از تایید در ردیف پذیرفته شدگان نهایی رشته جدید قرار بگیرند، قبولی آنها در کدرشته اعلام شده قبلی (رشته‌ای که هم اکنون با کد ۵ رقمی اعلام شده) لغو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.