برونو رزنده اظهار داشت: با توجه به تغییر نسل تیم ملی والیبال ایران، طبیعی است که هنوز شکل تیمی را به خود نگرفته‌اند.

والیبال انتخابی المپیک| کاپیتان تیم ملی برزیل: می‌دانستیم ایران از سرویس‌های خوبی استفاده می‌کند

به گزارش قدس انلاین به نقل از خبرگزاری فارس، برونو رزنده کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل پس از دیدار مقابل ایران اظهار کرد:به نظرم بازی سختی بود. میدانستیم که بازیکنان تیم ایران از سرویس های خوبی استفاده می کنند. در ابتدای ست اول نیز خیلی جنگنده ظاهر شدند. در طول بازی نیز از سرویس های خوبی استفاده می کردند و جنگنده ظاهر شدند که موجب شد عملکردمان به مشکل بر بخورد. اما پس از آن توانستیم با ارائه بازی خوب و استفاده از سرویس های قدرتمند و دفاع های‌خوب پیروزی درخشانی را مقابل تیم فوق العاده ایران کسب کنیم. حالا فقط بایستی بر روی آخرین مسابقه که مقابل ایتالیا برگزار می شود تمرکز کنیم. 

وی در ادامه افزود:فکر می کنم با توجه به تغییر نسلی که در تیم ملی والیبال ایران صورت گرفته و چند بازیکن تغییر کردند، طبیعی است که هنوز شکل تیمی را به خود نگرفته اند. در حال حاضر باید صبر داشته باشند چرا که این بازیکنان جوان برای اثبات خود در ترکیب تیم نیاز به زمان دارند. اما مثل همیشه ایران تیمی فوق العاده است که حالا بازیکنان جوان بی نظیری در ترکیب خود دارد. همچنین بازیکنان جوان خوبی نیز هنوز در حال اضافه شدن به ترکیب این تیم هستند. قطعا در آینده ایران دوباره به جمع تیم های قدرتمند دنیا باز خواهد گشت. 

کاپیتان تیم ملی والیبال برزیل گفت: هدف برزیل صعود به رقابت های المپیک پاریس است که امیدوارم به این هدف دست پیدا کنیم و می خواهیم هرچه در توان داریم به نمایش بگذاریم تا فردا این هدف محقق شود.

پایان پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.