کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: بارش‌های پراکنده همچنان در خراسان رضوی ادامه دارد و به تدریج از روز دوشنبه هفته جاری، بارندگی‌ها به طور موقت به پایان می‌رسد.

 بارش‌های پراکنده در خراسان رضوی ادامه دارد

به گزارش قدس خراسان، زهرا آهنگرزاده اظهار کرد: مشهد در شبانه روز گذشته با ثبت یک و چهار دهم میلیمتر بارندگی، بیشترین میزان بارش را در میان شهرستان‌های این استان داشته است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: همچنین در ایستگاه‌های هواشناسی چناران، تربت حیدریه و قوچان نیز بارش‌های پراکنده به ثبت رسیده که میزان آن کمتر از مشهد بوده است.

وی ادامه داد: بارش‌های پراکنده همچنان در خراسان رضوی ادامه دارد و به تدریج از روز دوشنبه هفته جاری، بارندگی ها به طور موقت به پایان می‌رسد.

آهنگرزاده گفت: وزش باد نیز همچنان پدیده غالب در نوار شرقی است که این پدیده در ساعات بعد از ظهر همراه با گرد و خاک در نواحی مستعد خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: در شبانه روز گذشته، قوچان با پنج و مه ولات با ۲۷ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده اند و مشهد نوسانات دمایی هشت تا ۱۶ درجه را به ثبت رسانده است.

وی اظهار کرد: دمای کنونی مشهد ۱۳ درجه سلسیوس است که طبق تحلیل نقشه‌ها و مدل‌های هواشناسی، امروز تا ۱۸ درجه افزایش خواهد یافت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.