رئیس مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی با اشاره به استقبال گسترده اهالی رسانه از سومین جشنواره بین‌المللی رسانه ای امام رضا(ع)، از راهیابی ۳هزار و۷۵۱ اثر به مرحله پایانی این دوره خبر داد.

مشارکت گسترده اهالی رسانه در جشنواره بین‌المللی رسانه ای امام رضا(ع) /  راهیابی ۳۷۵۱ اثر به بخش پایانی

به گزارش قدس خراسان به نقل از آستان نیوز، محسن هوشمند در آیین اختتامیه سومین دوره جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) که صبح امروز ۲۷ مهرماه با حضور تولیت آستان قدس رضوی در محل سالن نمایشگاه ها و همایش های آستان قدس رضوی برگزار شد، به اهداف این جشنواره اشاره کرد و ارتقای کمی و کیفی محصولات رسانه ای با مضامین رضوی، شناسایی، شبکه سازی و تعامل بیشتر با تولید و توزیع کنندگان بین المللی محتوای رسانه ای مرتبط با فرهنگ و سیره رضوی، تعمیم و گسترش تولیدات رسانه ای مرتبط با سیره رضوی در بستر رسانه ها و به ویژه رسانه های نوین و... را از جمله اهداف این جشنواره دانست.

وی، همچنین به محورهای موضوعی جشنواره اشاره کرد و خدمت رضوی، هویت مشهدالرضا، سیره رضوی، زائر و زیارت رضوی، جهاد تبیین و وقف و نذر رضوی را از جمله این محورها برشمرد.

مدیر مرکز ارتباطات و رسانه آستان قدس رضوی در ادامه گفت: سومین دوره از جشنواره بین‌المللی رسانه‌ای امام رضا(ع) در بخش‌های رسانه‌های خبری و تحلیلی، رسانه‌های مجازی، رسانه‌های صوتی و تصویری، عکس و گرافیک، مقاله، رساله و پایان‌نامه، بخش پویش مردمی و نشر محتوای رضوی در شبکه‌های اجتماعی و بخش بین الملل برگزار شد.

هوشمند تعداد شرکت کنندگان در این جشنواره را ۱۸۳۷ نفر اعلام کرد افزود: بیشترین شرکت‎کنندگان از استان‌های خراسان رضوی، تهران و اصفهان بودند و تعداد ۳۷۵۱ اثر از آثار ارسالی انتخاب شد و در بخش‌های رسانه‌های خبری و تحلیلی، صوتی و تصویری، رسانه‌های مجازی  وعکس و گرافیک به مرحله داوری رسید.

وی به رویدادهای جانبی این جشنواره اشاره کرد و افزود: برپایی کارگاه‌های آموزشی در حوزه رسانه، برگزاری نشست تجلیل از خادمیاران رسانه‌ای در شهرهای مشهد، کرج، سبزوار، بوشهر و شیراز، برگزاری نمایشگاه آثار برگزیده عکس و گرافیک در مشهد و اکران عمومی آثار برگزیده تصویری در سینماهای مشهد از رویدادهای جانبی این جشنواره بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.