نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت: عملیات طوفان الاقصی وجهه رژیم صهیونیستی و غرب را نابود کرد و پروژه های آمریکا و بایدن را در این منطقه به هم ریخت.

ناصر ابوشریف: طوفان الاقصی وجهه صهیونیست را نابود کرد

به گزارش قدس‌آنلاین، ناصر ابوشریف بعدازظهر امروز در جمع مردم اهل سنت آق قلا اظهارکرد: عملیات طوفان الاقصی وجهه رژیم صهیونیستی و غرب را نابود کرد و پروژه‌های آمریکا و بایدن را در این منطقه به هم ریخت.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران افزود: بر این اساس ما شاهد هجمه دیوانه وار و وحشیانه از سوی رژیم صهیونیستی با همراهی غرب و آمریکا در منطقه غزه هستیم و آن ها با بمب‌های نامتعارف ارسال شده از غرب، غزه را ویران کرده اند.

ناصر ابوشریف بیان کرد: تاکنون در غزه ۱۰ هزار نفر شهید، ۲۵ هزار نفر مجروح و یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر آواره شده اند و ۴۰ درصد از نوار غزه هم ویران شده است.

وی ادامه داد: ما از کشورهای اسلامی توقع داریم با ما علیه رژیم صهیونیستی و غرب متحد شوند و نیازمند حمایت امت اسلامی هستیم.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران به اهداف عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد و افزود: اهمیت مسجد الاقصی، محاصره غزه و جنایات رژیم صهیونیستی، وجود حکومت راست گرای فاشیستی در رژیم صهیونیستی سبب شکل گیری عملیات طوفان الاقصی شده که از سال ۱۹۴۸ تاکنون بی سابقه بود.

*آزادی فلسطین نزدیک شده است

خالد قدومی، سخنگوی حماس هم که به گلستان سفر کرده است امروز در نماز جمعه بندرترکمن حضور یافت و با فرماندار این شهرستان هم دیدار کرد.

وی در این دیدارها حضور مردم در تجمعات مختلف برای حمایت از مردم فلسطین را مانند راکت مقاومت با اهمیت دانست و افزود: این حضور سهم مردم ایران در جنگ علیه رژیم صهیونیستی است .

خالد قدومی گفت: با این حمایت ها از مردم فلسطین نابودی رژیم صهیونیستی و آزادی فلسطین نزدیک شده است.

سخنگوی حماس همچنین افزود: وحدت اهل تشیع و اهل تسنن در استان گلستان یک مدل و الگو برای مسلمانان به شمار می رود.

وی ادامه داد: وحدت اهل سنت و شیعیان در استان گلستان یک مدل و الگوی اتحاد برای مسلمان است و دنیا می بیند که چگونه مسلمانان با وحدت و همدلی در کنار هم زندگی می کنند.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.