به همت حوزه مقاومت بسیج سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی آستان قدس رضوی، پایگاه مقاومت بسیج در حرم مطهر رضوی افتتاح شد.

پایگاه مقاومت بسیج حرم مطهر رضوی افتتاح شد

صبح امروز 7 آبان ماه و در مراسم افتتاحیه پایگاه مقاومت بسیج حرم مطهر رضوی که با حضور مسئول حفاظت و اطلاعات سازمان بسیج کارمندان و ادارات سپاه امام رضا (علیه السلام) در سالن اجتماعات مدیریت امور رفاه زائران حرم مطهر رضوی برگزار شد، مجید علوی تبار، فرمانده حوزه مقاومت بسیج آستان قدس رضوی به آغاز عملیات طوفان الاقصی اشاره کرد.

وی با اشاره به آغاز عملیات طوفان الاقصی از سوی جنبش مقاومت اسلامی (حماس) در غزه و شکسته شدن هیمنه پوشالی رژیم غاصب صهیونیستی گفت: امروزه در بخشی از سرزمین مقدس فلسطین، شاهد شدیدترین بمب باران های یزیدیان و حرمله‌های زمانه بر سر مردم مظلوم غزه هستیم که قلب و روح هر انسان آزاده‌ای را آزرده خاطر می‌کند.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج سردار شهید سپهبد قاسم سلیمانی آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه قدرت جبهه مقاومت از جمله حزب الله و حماس نسبت به سال‌های گذشته مضاعف شده است، افزود: رژیم صهیونیستی طی 20 روز گذشته باتوجه به ضربه‌های سختی که از سوی گردان‌های عزالدین قسام خورده است بدون شک همچنان در شوک باقی مانده و توان مدیریت این بحران را ندارد و مدیریت مقابله با حماس را به دست شیطان بزرگ سپرده است.

علوی تبار افزود: طبق تحلیل کارشناسان بین المللی، آمریکا در شرایط کنونی در حال رقم زدن جنایات جنگی متعدد در باریکه غزه بر علیه مردم مظلوم و بی‌گناه است که بدون شک با اینگونه عملکرد راه به جای خواهند برد جز اینکه میزبان خشم ملت‌های مختلف و جبهه مقاومت در منطقه باشد.

وی خاطرنشان کرد: طبق گفته مقام معظم رهبری «دنیای آینده، دنیای فلسطین» است و انشاءالله غزه مظلوم و مقتدر با کمک جبهه مقاومت پیروز این نبرد تاریخی خواهد بود.

در پایان این مراسم، علاوه بر اهدای حکم انتصاب فرمانده پایگاه و اعضای شورا، پایگاه مقاومت بسیج حرم مطهر رضوی افتتاح شد.

منبع: آستان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.