مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد گفت: از ابتدای فروردین تا ٨ آبان‌ماه، ۲۹۲۵ بازرسی از واحدهای صنفی املاک مشهد انجام و منجر به تشکیل ۲۹۱ فقره فرم گزارش بازرسی به ارزش ریالی ۴۵ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال شده است.

تشکیل ۲۹۱ فقره فرم گزارش بازرسی املاک از ابتدای سال جاری در مشهد

به گزارش قدس خراسان، محسن صیادی در خصوص تخلفات واحدهای صنفی املاک اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا ٨ آبان‌ماه، ۲۵ گشت مشترک در حوزه املاک و ۲۹۲۵ بازرسی انجام شده است.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد افزود: این بازرسی‌ها منجر به تشکیل ۲۹۱ فقره فرم گزارش بازرسی به ارزش ریالی ۴۵ میلیارد و ۶۰۴ میلیون ریال شده، همچنین در این مدت ۳۴ واحد صنفی پلمب شده است.

وی بیان کرد: عمده این تخلفات عدم نصب نرخنامه، عدم درج حق‌الزحمه در قولنامه و موبایعه‌نامه، عدم صدور قراداد رسمی(هولگرام)با کد رهگیری و دریافت حق‌الزحمه مازاد(گرانفروشی) بوده است.

پلمب ۱۳ واحد صنفی فروش لاستیک در مشهد

صیادی در خصوص تخلفات حوزه لاستیک عنوان کرد: در همین مدت ۱۸۵ مورد بازرسی در این حوزه انجام و ۴۹ فقره فرم گزارش بازرسی به ارزش ریالی ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال تشکیل شده است. همچنین در این بازه زمانی ۱۳ واحد صنفی پلمب شده‌اند.

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف مشهد ادامه داد: عمده تخلفات در حوزه لاستیک امتناع از عرضه کالا، عدم درج قیمت و گران‌فروشی بوده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.