استاندار خراسان‌شمالی گفت: ۳۴ پروژه مخابراتی در خراسان‌شمالی با اعتبار بالغ بر ۵۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده‌اند.

افتتاح ۳۴ پروژه مخابراتی در خراسان‌شمالی

به گزارش قدس انلاین،  محمدرضا حسین‌نژاد اظهارکرد: ۳۴ پروژه مخابراتی در خراسان‌شمالی افتتاح شد.

وی گفت: این پروژه‌ها که با اعتبار بالغ بر ۵۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به بهره‌برداری رسیده‌اند، در ارتباط با پدافند غیر عامل هستند.

استاندار خراسان‌شمالی افزود: از این تعداد ۶ پروژه مربوط به شهرستان بجنورد، ۶ پروژه مربوط به شهرستان اسفراین، ۴ پروژه مربوط به شیروان، ۳ پروژه مربوط به شهرستان گرمه، ۳ پروژه مربوط به شهرستان جاجرم، ۶ پروژه مربوط به شهرستان رازوجرگلان، ۴ پروژه مربوط به شهرستان‌های مانه‌وسملقان و ۲ پروژه نیز مربوط به شهرستان فاروج است.

وی تکمیل رینگ اتصال فیبر نوری شهرستان‌های خراسان‌شمالی را که موجب پایداری ارتباط حتی در صورت قطع فیبر نوری در یک نقطه است، مورد توجه قرار داد و گفت: از همه کسانی که در اجرای این پروژه دخیل بوده‌اند و زمینه تقویت پدافند غیرعامل و پایداری ارتباطات استان را فراهم کرده‌اند و مشکلات محتمل آینده را پیش‌بینی کرده اند، قدردانی می‌کنیم.

حسین‌نژاد با یادآوری ضرورت توجه پدافند غیرعامل و اعمال تمهیدات برای قبل، حین و بعد از بحران در طراحی و اجرای پروژه‌ها بیان داشت: اجرای فیبر نوری در پیشرفت استان و رشد علمی دانش آموزان و ارتقای کسب‌وکار شهروندان نیز بسیار موثر است و اجرای ۴ رینگ ارتباطی در استان به پایداری ارتباطات کمک می‌کند. 

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.