مسئول سیاست خارجی اتحادیه روز چهارشنبه گفت که تعداد قربانیان بمباران اسرائیل علیه اردوگاه جبالیا من را به وحشت انداخته است.

بورل: از تعداد قربانیان بمباران اردوگاه جبالیا به وحشت افتادم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از جهان نیوز، «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه گفت که وی به دلیل تعداد قربانیان بمباران اسرائیلی علیه اردوگاه جبالیا در غزه احساس وحشت کرده است.

شمار شهدای بمباران بزرگ‌ترین اردوگاه آوارگان غزه از سوی ارتش رژیم صهیونیستی تا این لحظه به بیش از ۱۰۰ نفر رسیده و تعداد مجروحان هم ۳۰۰ نفر گزارش شده است.  

الجزیره در گزارشی انفجار در اردوگاه آوارگان جبالیا را یکی از بدترین حملات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین طی هفته‌های اخیر عنوان کرد.

این شبکه در واکنش به این حادثه نوشته است: «این یک قتل عام بزرگ است. حتی شمارش تعداد ساختمان‌هایی که در این منطقه ویران شده‌اند هم دشوار است».

وزارت کشور فلسطین در گزارشی عنوان کرده است که تحت تاثیر حمله رژیم صهیونیستی، اردوگاه آوارگان جبالیا در شمال غزه به طور کامل ویران شده است، ضمن اینکه «دانیل هاگاری» سخنگوی وزارت دفاع رژیم صهیونیستی نیز حمله به این اردوگاه را تایید کرده است.

نیروهای رژیم صهیونیستی، طی هفته‌های گذشته نیز چندین مرتبه این اردوگاه را بمباران کرده بودند و ده‌ها کشته و زخمی برجای گذاشتند. پیشتر سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در گفتگویی با سی‌ان‌ان مرگ غیرنظامیانی را که در این حمله قربانی حملات وحشیانه این رژیم قرار گرفته بودند، «موجه»خوانده و در پاسخ به سوال خبرنگار در مورد این موضوع که چرا با وجود آنکه رژیم صهیونیستی می‌دانست، غیرنظامیان فلسطینی در این اردوگاه هستند، آن را هدف حمله قرار داده است، گفته بود: این تراژدی جنگ است. با این حال ما از قبل به آنها گفته بودیم که به سمت جنوب غزه حرکت کنند.

منبع: سایت جهان نیوز

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.