رئیس خانه احزاب ایران گفت: تسخیر لانه جاسوسی و عملیات طوفان‌الاقصی از سوی جوانان انجام شد و ما این دو جریان را در ارتباط با یکدیگر و درهم تنیده می‌دانیم.

تسخیر لانه جاسوسی و عملیات طوفان‌الاقصی دو جریان درهم‌تنیده است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، قدرتعلی حشمتیان با اشاره به سالگرد واقعه ۱۳ آبان اظهار کرد: عملیات طوفان‌الاقصی و تسخیر لانه جاسوسی از سوی جوانان انجام شد و ما این دو جریان را در ارتباط با یکدیگر می‌دانیم.

وی اضافه کرد: قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از آن، جوانان به پا خاستند به همین دلیل نیز حرکت جوانان اهمیت خاص خود را در ارتباط با مقاومت داشته است.

دبیرکل حزب مستقل و اعتدال ایران و استاد دانشگاه گفت: رژیم غاصب صهیونیستی از آنجا که در عملیات طوفان الاقصی شکست خورد و گنبد آهنین نیز نتوانست از آنها حفاظت کند صرفا به ریختن بمب و موشک بر سر مردم آزاده و مظلوم فلسطین در بیمارستان‌ها و نقاط مختلف غزه روی آورده اند و خشم خود را اینگونه بروز می‌دهند.

حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی پوشالی بودن صهیونیست‌ها را ثابت کرد

حشمتیان ابراز امیدواری کرد، همانند ایران اسلامی حرکت جوانان غزه به پیروزی فلسطین و نابودی رژیم صهیونیستی منجر شود به شرط اینکه استکبار جهانی از حمایت‌های خود دست بردارد و اینقدر شعار ندهند.

وی تصریح کرد: آنها شعار می‌دهند که مخالف کشتار مردم هستند اما سلاح‌ و تجهیزات در اختیار رژیم غاصب صهیونیستی قرار می‌دهند تا بر سر مردم فلسطین و غزه ریخته شود.

رئیس خانه احزاب ایران افزود: عملیات طوفان‌الاقصی ثابت کرد که رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت سست‌تر است و حمایت آمریکا از این رژیم، ضعف و پوشالی بودن صهیونیست‌ها را ثابت کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.