مسوول بسیج سازندگی کشور گفت: جهادگران به عنوان نیروهای انقلابی همواره جریان ساز بوده‌اند و مصداق عینی خدمت بی‌منت در زمینه محرومیت زدایی هستند.

مسوول بسیج سازندگی: جهادگران مصداق عملی خدمت بی منت هستند

به گزارش قدس انلاین، سردار محمد زهرایی روز پنجشنبه در دوره توانمندسازی جهادگران بسیجی آذربایجان غربی که با حضور مسوولان قرارگاه های جهادی استان در ارومیه برگزار شد، افزود: جهادگران توانسته اند در جریان خدمت رسانی واژه های زیبایی را تولید و در دفتر خدمت ثبت کنند.

وی اظهار کرد: گروه‌های جهادی، حرکت جهادی و خدمت بی منت از جمله این واژه های انقلابی و منحصر به فرد هستند.

مسوول بسیج سازندگی کشور اضافه کرد: جریان ساز بودن این گروه‌ها امروز برای همگان محرز است ولی گروه های جهادی هرگز مهر جریان‌های سیاسی را بر پیشانی شان نخواهند زد.

سردار زهرایی با اشاره به اینکه گروههای جهادی مولود انقلاب هستند، ادامه داد: به این علت همواره عده‌ای درصدد حذف این گروه‌ها بوده اند چرا که اخلاص عمل و رشادت‌ها و از خودگذشتگی این قشر برای محرومیت زدایی را برنمی‌تابند.

وی بیان کرد: مجاهدت در میدان عمل مهمترین خصوصیت این گروههاست که در کنار خدمت رسانی انجام می شود.

وی گفت: جهانی سازی این خدمت رسانی با جبهه سازی مدنظر است چرا که این گروه‌ها باید امنیت آور باشند و عمق بخشی به این خدمات است که منجر به جذب و حفظ سرمایه های اجتماعی خواهد شد.

مسوول بسیج سازندگی کشور با اشاره به شعار از جهاد تاشهادت این گروه‌ها افزود: شهید حججی، شهید عجمیان، شهید دانشگر و سایر شهدای جهاد گر ما جوانان انقلابی بودند که در این مسیر حرکت کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.