پیکارهای وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان بامداد فردا(دوشنبه) با رقابت ۲ نماینده ایران در دسته ۸۱ کیلوگرم آغاز می‌شود.

وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان؛ استارت نمایندگان ایران از بامداد فردا

به گزارش قدس انلاین، رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی جوانان جهان از ۲۴ آبان ماه در شهر گوادالاخارا مکزیک آغاز شده است. در این دوره از رقابت‌ها ۲۲۹ ورزشکار دختر و پسر از ۴۸ کشور جهان حضور دارند.

فدراسیون وزنه‌برداری در بخش پسران ۱۰ نماینده را به این دوره از مسابقات اعزام کرده است. عبدالله بیرانوند، دارنده نشان برنز قهرمانی آسیا و ایلیا صالحی‌پور، دارنده مدال نقره مسابقات قهرمانی آسیا نخستین نمایندگان ایران خواهند بود که در مکزیک به مصاف حریفان خود می‌روند.

در دسته ۸۱ کیلوگرم ۱۸ وزنه‌بردار در ۲ گروه a و b حضور دارند که نماینده ایران با رکورد ورودی ۳۳۰ کیلوگرم از مدعیان این دسته به شمار می‌روند.

تورایف از ترکمنستان با ۳۴۰ کیلوگرم بیشترین رکورد ورودی را دارد و یمبردی از قزاقستان نیز با رکورد ۳۳۷ کیلوگرم در جایگاه دوم قرار دارد.

در رده سنی نوجوانان کارلوس ناسار با مهار ۱۶۶ یک‌ضرب، ۲۰۸ دوضرب و مجموع ۳۷۴ کیلوگرم رکوردهای سه‌گانه این دسته را در اختیار دارد. او همچنین با مهار ۲۰۸ کیلوگرم دوضرب و مجموع ۳۷۴ کیلوگرم رکورد جوانان جهان را در اختیار دارد.

رکورد یک‌ضرب بزرگسالان و جوانان این دسته در اختیار لی دائین از چین است. در رده سنی بزرگسالان ناسار با مهار ۲۰۹ کیلوگرم و مجموع ۳۷۸ کیلوگرم رکورددار به شمار می‌رود.

رقابت نمایندگان ایران در دسته ۸۱ کیلوگرم ساعت ۱۵ به وقت مکزیک (۳ بامداد به وقت ایران) برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.