کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: روند تدریجی افزایش دما، از ابتدای هفته آینده در خراسان رضوی آغاز خواهد شد.

روند تدریجی افزایش دما در خراسان رضوی از ابتدای هفته آینده آغاز می‌شود

به گزارش قدس خراسان، محمد غیوری‌خواه اظهار کرد: کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این استان، شب گذشته، یکی از سردترین شب‌های امسال را سپری کرد و در پنج شهرستان آن دمای هوای کمتر از صفر درجه به ثبت رسید.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی  بیان کرد: شب گذشته، در شهرستان‌های "قوچان، گلمکان، نیشابور، تربت حیدریه و فریمان" دمای هوای کمتر از صفر درجه به ثبت رسید که قوچان با منفی پنج درجه، کمترین دما را داشت.

وی ادامه داد: کلانشهر مشهد نیز شب گذشته با ۲ درجه سلسیوس، شب سردی را پشت سر گذاشت.

غیوری‌خواه گفت: هم اکنون آسمان در بیشتر نقاط خراسان رضوی صاف است که با افزایش تدریجی ابر، آسمان فردا در بیشتر مناطق ابری خواهد شد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی افزود: وزش باد نیز همچنان یکی از پدیده‌های غالب در نوار شرقی است که احتمال بارش‌های پراکنده در این مناطق را افزایش می‌دهد و روز گذشته شهرستان های کلات با چهار و ۲ دهم و کلات با یک و ۲ دهم میلیمتر بیشترین بارندگی را در خراسان رضوی داشتند.

وی اضافه کرد: طی شبانه روز گذشته، قوچان با منفی پنج و تایباد با ۲۱ درجه سلسیوس به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های استان بوده‌اند و طی همین مدت، کلانشهر مشهد نوسانات دمایی ۲ تا ۱۵ درجه را به ثبت رسانده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.