فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: سارقان ۲ قلویی که در قزوین به ۵۰ منزل مسکونی دستبرد زده بودند، دستگیر شدند.

۲ قلوها ۵۰ خانه در قزوین را خالی کردند

به گزارش قدس آنلاین،  سردار علی ابراهیمی روز دوشنبه در بیان جزییات این خبر تصریح کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در شهر قزوین موضوع شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قرار گرفت.

وی ادامه داد: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و انجام برخی اقدامات علمی و تخصصی و همچنین جمع آوری سرنخ های موجود در صحنه، در نهایت پای ۲ برادر دوقلو در این سرقت ها به دست آمد که با شناسایی هویت اصل آنان، دریافتیم که سارقان از مجرمان غیربومی بومی هستند که در یکی از استان های همجوار قزوین اقدام به تشکیل یک باند حرفه ای کرده بودند.

فرمانده انتظامی استان قزوین با بیان اینکه کارآگاهان با رصد هوشمندانه، منزل اجاره ای متهمان را شناسایی و تردد آنها را زیر نظر گرفتند، افزود: با کنترل رفت و آمد متهمان مشخص شد، ۲ نفر از بستگان این افراد از استان های غربی که برای همکاری در سرقت به مخفیگاه آنان آمده اند و ماموران پس از سه روز تعقیب و مراقبت، اعضای ۴ نفره این باند را که برای انجام سرقت عازم قزوین بودند را در ورودی شهر قزوین دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

سردار ابراهیمی با بیان اینکه این سارقان در تحقیقات صورت گرفته به بیش از ۵۰ فقره سرقت منزل در قزوین اعتراف کردند، گفت: ارزش اموال مسروقه توسط کارشناسان بیش از ۴۰۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

وی با اشاره به معرفی متهمان به دستگاه قضایی، از شهروندان خواست تا به هشدارهای پلیس در راستای پیشگیری از سرقت که توسط کارشناسان انتظامی ارایه می شود توجه کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.