رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باخرز گفت: تعداد ۱۸ سری جهیزیه با همکاری بسیج سازندگی به زوج‌های جوان این شهرستان اهدا شد.

۱۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان باخرز اهدا شد

محمدعلی قاینی اظهار کرد: همزمان با هفته بسیج و با همکاری بسیج سازندگی باخرز، تعداد ۱۸ سری جهیزیه به زوج‌های جوان تحت پوشش کمیته امداد این شهرستان اهدا شده که در مجموع ۷۲۰ میلیون تومان ارزش این سری جهیزیه بوده است. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باخرز افزود: این سری از جهیزیه‌های اهداشده، شامل یخچال، تلویزیون، ماشین لباس شویی، فریزر، اجاق گاز و جاروی برقی بوده که همه آن‌ها لوازم خانگی ایرانی و تولید ملی هستند.

وی ادامه داد: نوعروسان تحت پوشش در سطح شهرهای باخرز و علیاشهر و روستاهای شهرستان از این جهیزیه‌های اهدایی بهره‌مند شدند و هدف از اینگونه اقدامات ترویج ازدواج آسان و کمک به تشکیل خانواده فرزندان مددجویان است. 

قاینی بیان کرد: همچنین نوعروسان و زوج‌های جوان در دوره‌های آموزشی نظیر سبک زندگی ایرانی-اسلامی، مهارت‌های زندگی مشترک و شناخت احکام اولیه خانواده که توسط کمیته امداد برگزار می‌شود، شرکت می‌کنند. 

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) باخرز اضافه کرد: همچنین ۱۸ نوعروس دیگر هم در شهرستان در نوبت دریافت جهیزیه قرار دارند و پیش بینی می‌شود تا پایان امسال، جهیزیه خود را دریافت کنند. 

وی خاطرنشان کرد: از ابتدای امسال، تعداد ۴۱ سری جهیزیه به زوج‌های تحت پوشش اهدا شده که در مجموع یک میلیارد و ۶۴۰ میلیون تومان ارزش آن‌ها بوده است.

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.