رییس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی اعلام کرد که این کشور با دفاع از فلسطین در واقع از تمامی بشریت دفاع می‌کند.

باید سطح آمادگی خود را برای مقابله با تمامی احتمال‌ها بالا ببریم

به گزارش قدس آنلاین، مهدی المشاط رییس شورای عالی سیاسی یمن در سخنانی مواضع و ایستادگی ارتش یمن در کنار مقاومت فلسطین و مقاومت اسلامی لبنان را ستود.

المشاط تاکید کرد: جنایت‌های کنونی دشمن در غزه اقدامات جدیدی نیستند، بلکه تنها به منزله یک نقطه در دفتر جنایت‌های وحشیانه آنان در حق بشریت از آغاز تاسیس و پیدایش این رژیم است.

رییس شورای عالی سیاسی یمن افزود: دفاع ما از فلسطین و قدس و ایستادن ما در کنار غزه در این نبرد بزرگ در شرایطی دشوار، دفاع از یمن، امت اسلامی و تمامی بشریت به شمار می‌آید.

المشاط ادامه داد: در برابر خطرهای احتمالی و افزایش تنش از سوی دشمن اسراییلی باید تمامی تلاشمان را برای درهم کوبیدن دشمن صورت بدهیم.

رییس شورای عالی سیاسی یمن گفت: باید سطح آمادگی خود را برای مقابله با تمامی احتمال‌ها بالا ببریم. ما به یاری خداوند توانا اطمینان داریم.

گفتنی است کمی پیش‌تر جلال الرویشان معاون امور دفاعی و امنیتی نخست وزیر پیشبرد امور در یمن گفت: در سایه تداوم جنگ و محاصره غزه، امکان ندارد که یمن از عملیات علیه دشمن صهیونیست دست بردارد. وی افزود: نیروهای مسلح یمن امکانات و اطلاعاتی در اختیار دارند که آنها را قادر می سازد که همه هشدارهای خود را اجرایی کنند.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.