امام جمعه تربت‌حیدریه گفت: نماینده مجلس شورای اسلامی که خادم و منتخب مردم در نظام جمهوری اسلامی است، نباید به مادیات و مال دنیا وابستگی داشته باشد.

امام جمعه تربت‌حیدریه: نماینده منتخب مردم نباید وابسته به مال دنیا باشد

به گزارش قدس خراسان، حجت‌الاسلام سیدمحمد معلمی در آیین سیاسی عبادی این هفته نماز جمعه تربت‌حیدریه با اشاره به ویژگیهای اخلاقی نمایندگان منتخب مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: البته این به معنای نداشتن مال و امکانات زندگی نیست، بلکه نباید دلبستگی دنیوی داشته باشد.

وی بیان کرد: امید است مردم کشورمان با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی، بهترین انتخابها را رقم بزنند.

امام جمعه تربت حیدریه در بخشی از سخنانش ضمن گرامیداشت فرا رسیدن ۲۶ آذر روز ملی حمل و نقل افزود: حمل و نقل در تمام کشورها ستون اقتصادی و محور فعالیت‌ها در عرصه‌های مختلف است.

معلمی اظهار کرد: موضوع حمل و نقل درون و برون شهری در جوامع امروز آنقدر اهمیت دارد که تنها کافی است چند لحظه سیستم حمل و نقل مختل شود و آنگاه تاثیر آن در تمامی ارکان یک منطقه مشهود بوده و به عبارتی همه چیز قفل می‌شود.

 نمازگزاران تربت حیدریه با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسراییل جنایت‌های رژیم اشغالگر قدس در کشتار مردم فلسطین را محکوم کردند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.