مدیر عامل شرکت لوله گستر اسفراین از خسارت ۱۰۵ میلیارد تومانی قطعی گاز و برق به این شرکت در سال گذشته خبر داد و گفت: سال گذشته تولید این شرکت ۹۸ روز به علت قطعی گاز و برق متوقف شد که ماهانه ۳۵ میلیارد تومان خسارت به لوله گستر اسفراین وارد شد.

خسارت ۱۰۵ میلیارد تومانی قطعی گاز و برق به لوله گستر اسفراین/ واردات لوله چینی از مشکلات این شرکت است

مازیار زند در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: واردات لوله از کشور چین یکی از مشکلاتی است که این شرکت با آن روبه روست .

وی افزود: سالانه ۲۰۰ هزار تن لوله مورد نیاز صنعت نفت به کشور وارد می شود که یکی از چالش های فعالیت لوله گستر اسفراین است.

زند گفت: چین لوله های که مشابه آن در شرکت لوله گستر اسفراین تولید می شود را با ۷۰ درصد پایین از قیمت بازار عرضه می کند اما لوله های که در شرکت ما تولید نمی شود را با سه برابر قیمت عرضه می کند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر چرایی خرید مواد اولیه مورد نیاز این شرکت از خارج استان گفت: رویکرد ما تامین مواد اولیه و خرید آن از داخل استان و مجتمع صنعتی اسفراین است .

مدیر عامل شرکت لوله گستر اسفراین ادامه داد: اما خرید مواد اولیه از مجتمع صنعتی اسفراین با قیمت بیشتر همراه است از این رو برای کاهش قیمت تمام شده تولید به ناچار مواد اولیه مورد نیاز از اصفهان و شیراز خریداری می شود.

وی خاطرنشان کرد: امسال ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای نوسازی، اورهال و بازسازی اساسی هزینه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.