رییس سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز در آستانه سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی، گفت: این شهید والامقام نمونه بارز یک بسیجی جهادگر بود و اینگونه سردار دل ها شد.

رییس بسیج سازندگی البرز: سردار دلها نمونه بارز بسیجی جهادگر بود

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ پاسدار «محمد فلاحتکار» روز دوشنبه در نشست هم اندیشی ستاد بزرگداشت هفته مقاومت و چهارمین سالگرد شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با اشاره به روحیه جهادی این شهید والامقام افزود: واژه «نمی توانم» هرگز در قاموس واژگان شهید سلیمانی جایی نداشت و با همین روحیه بسیاری از ناممکن ها را ممکن کرد .

وی با اشاره به فعالیت های گسترده حاج قاسم در جهت کمک به اقشار کم برخوردار و محرومیت زدایی ، اظهار کرد: شهید سلیمانی علاوه بر اینکه یک فرمانده بزرگ در میدان مبارزه با دشمنان بود از کوچکترین فرصتی برای فعالیت جهادی و رفع مشکلات مردم استفاده می کرد.

فلاحتکار به برخی از برنامه های پیش بینی شده سالگرد شهادت سردار دل ها در البرز اشاره کرد و گفت : رویداد «هم عهدی سبز با حاج قاسم» با هدف کاشت درخت به یاد شهید سلیمانی و با اهتمام گروه های جهادی بسیجی در استان البرز برگزار خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری رزمایش کمک مومنانه و اهدای جهیزیه همزمان با هفته مقاومت، افزود: یکی از ویژگی های مهم شهید سلیمانی، فعالیت جهادی و گره گشایی از مشکلات مردم بود که جهادگران بسیجی استان البرز با الگو قرار دادن این شهید والامقام در جهت گرامیداشت یاد و خاطره او در هفته مقاومت اقدام به برپایی رزمایش های کمک های مومنانه و اهدای جهیزیه خواهند کرد.

رییس سازمان بسیج سازندگی استان البرز همچنین به برگزاری همایش تجلیل از طلایه داران اقتصاد مقاومتی اشاره کرد و تصریح کرد: تجلیل از طلایه داران اقتصاد مقاومتی یکی دیگر از ویژه برنامه های هفته مقاومت و گرامیداشت چهارمین سالگرد شهید سلیمانی است.

وی همچنین آزادی تعدادی از زندانیان غیرعمد به ویژه زندانیان زن معسر را از دیگر ویژه برنامه های سالگرد شهادت شهید سلیمانی برشمرد و اضافه کرد: جهادگران بسیجی استان البرز با تمام توان در هفته مقاومت به تبیین و تشریح اندیشه های والای حاج قاسم سلیمانی خواهند پرداخت و با فعالیت های جهادی و گره گشایی از مشکلات مردم یاد و خاطره این شهید گرانقدر را زنده نگاه خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.