مادر شهید لازار با قدردانی از توجه مسئولان به خانواده شهدا گفت: من یک ایرانی هستم که به ایرانی بودن خود افتخار کرده و ایرانی هم خواهم مرد؛ افتخار می‌کنم که فرزندم در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران به شهادت رسید.

مادر شهید روبرت لازار: به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم

به گزارش قدس آنلاین، سکینه سادات پاد دستیار رئیس‌جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی با حضور در منزل شهید روبرت لازار با مادر و خانواده این شهید دیدار و گفتگو کرد.

مادر شهید روبرت لازار: به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم

پاد در این دیدار که همزمان با روز بزرگداشت مادران شهدا و وفات حضرت ام البنین برگزار شد، گفت: ضمن ابلاغ سلام رئیس‌محترم جمهور به شما، بر این باورم که برای تسکین دردهای روزمرگی و همینطور تجدید قوا زیارت خانواده شهداء به ویژه والدین شهدا کوتاهترین مسیر وروش است.

دستیار رئیس جمهور در پیگیری حقوق و آزادی‌های اجتماعی در این دیدار که با حضور تعدادی از مسئولان بنیاد شهید انجام شد، گفت: پیگیری امور خانواده شهدا تکلیف مستمر مسوولین است.

پاد، تقارن دیدار با مادر شهید روبرت لازار از شهدای مسیحی در آستانه سال نو مسیحی را فرصتی از جانب خداوند دانست و یادآور شد: ان شاء الله که قدردان خون پاک شهدا باشیم.

مادر شهید روبرت لازار: به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم

وی در ادامه با اشاره به دیدار مقام معظم رهبری با خانواده شهید لازار افزود: مقام معظم رهبری احترام زیادی برای تمام شهدا قائل هستند. قرار نیست ایران خالی از مادران شهدا باشد، تا حق و باطل هست، شهادت هم ادامه خواهد داشت.

در ادامه مادر شهید لازار ضمن تشکر و قدردانی از توجه مسئولان به خانواده شهدا گفت: من یک ایرانی هستم که به ایرانی بودن خود افتخار کرده و ایرانی هم خواهم مرد. افتخار می‌کنم که فرزندم در مسیر تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایران به شهادت رسیده است.

مادر شهید روبرت لازار: به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم

این مادر شهید با یادآوری خاطره دیدارش با مقام معظم رهبری گفت: برای رهبر مهربان‌مان آرزوی سلامتی و برای ایران آرزوی سربلندی دارم.

پاد در این دیدار با بیان اینکه مادران شهدا فرزندان خود را که امانتی از سوی خدا هستند، بار دیگر به خدا سپرده اند، گفت: شهید در جوار پروردگار مورد رحمت واقع شده، امیدواریم که دعاگوی ما باشند و زمانی که با حضرت مسیح(ع) و حضرت مهدی(عج) بازمی‌گردند، نظر و نگاهی هم به ما داشته باشند.

روبرت لازار از هموطنان آشوری هنگامی که ۲۲ سال داشت در ۳۱ تیر ۱۳۶۷ در منطقه عملیاتی میمک به شهادت رسید.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.