شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به مناسبت یوم الله ۹ دی بیانیه صادر کرد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به مناسبت یوم الله ۹دی

به گزارش قدس خراسان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی به مناسبت یوم الله ۹ دی بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در روز نهم دی مردم بر اساس وظیفه دینی خود به میدان آمدند تا نشان دهند بر خلاف تبلیغات فتنه‌گران، مردم ایران ضمن پایبندی به نظام جمهوری اسلامی از عزم و اراده دینی استوار برخور هستند.مقام معظم رهبری حضرت آیت ا... عظمی خامنه‌ای مدظله العالی

در این بیانیه آمده است: یوم ا... نهم دی روز  بصیرت و میثاق امامت با ولایت، روز خالق حماسه ماندگار علیه فتنه‌گران است که با الهام از هدایت الهی و حضور حماسی و به هنگام مردم بصیرت و انقلابی،  بزرگترین و پیچیده‌ترین فتنه تاریخ علیه نظام دینی، ولایی و اسلامی را در هم شکستند.

این بیانیه می افزاید:  در نهم دی ۸۸ ملت ایران نشان دادند دسیسه های دشمنان انقلاب را خوب می‌شناسند ، پشتیبان ولایت فقیه هستند ، وحدت کلمه را عاملی اساسی در پیروزی می‌دانند و شکرگزار نعمت الهی و آماده انجام تکلیف دینی و شرعی در قبال حفظ و تداوم نظام مقدسه جمهوری اسلامی ایران هستند.

در بخش دیگری از این بیانیه گفته شده است: ملت بصیر ایران می دانند که تحکیم باورها و ارزش های اسلامی، اهتمام نسبت به مسائل فرهنگی، تقویت و برتری نظامی، وحدت کلمه، شور و نشاط انقلابی برای حفظ و استمرار نظام اسلامی ضرورت دارد، لذا با آگاهی نسبت به ارزش‌های اسلامی و فتنه‌گران، انقلاب را از هرگونه انحراف مصون نگه داشته و خواهند داشت.لذا در آستانه یوم ا... نهم دی مراسم گرامی‌داشت این روز _شنبه ۹ دی از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در رواق امام خمینی (ره) حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی ضمن گرامی داشت یاد و نام شهدای انقلاب اسلامی، امام شهدا به ویژه سردار دل‌ها شهید والا مقام سپهبد حاج قاسم سلیمانی، از اقشار مردم شهید پرور خراسان رضوی دعوت می‌کند در این مراسم شرکت کرده در پایان از بیانات حضرت حجت الاسلام والمسلمین جناب آقای تقوی مشاور محترم رییس جمهور در امور حوزه و روحانیت بهره‌مند خواهیم شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.