استاندار زنجان گفت: طبق برنامه ریزی ها و همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور به این استان فرآیند واگذاری یک هزار و ۲۰۰ واحد از طرح های نهضت ملی مسکن در این استان آغاز می شود.

آغاز فرآیند واگذاری ۱۲۰۰ واحد مسکونی در زنجان

به گزارش قدس آنلاین، محسن افشارچی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه در دور دوم سفر استانی رئیس جمهور به این استان پروژه های مختلفی افتتاح می شود، افزود: آغاز فرآیند واگذاری تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن به این معنی است که متقاضی، تکمیل وجه و تقسیط آن را انجام می دهد و سپس کلید خانه به او تحویل داده می شود.

وی با بیان اینکه در دور دوم سفر رییس جمهور به استان اتفاقات خوبی رخ خواهد داد، اضافه کرد: درخواست ها و مطالبات متعدد مردم در این دور از سفر لحاظ شده است که بخش عمده ای از آن به مساله آب اختصاص دارد.

این مسوول ادامه داد: در این سفر آبگیری سد بلوبین، افتتاح کارخانه سرجین بافت و اولین سکوی ابری هوش مصنوعی شمالغرب کشور در استان به بهره برداری می رسد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه استان تلاش دارد نهضت ملی مسکن را با وجود چالش ها و مشکلات متعدد به سرانجام برساند، گفت: به مشکلات متقاضیان نهضت ملی مسکن آگاه هستیم.

وی یادآور شد: مدیران استان بیشترین انرژی و وقت خود را به این حوزه مهم اختصاص داده اند و در راستای حل مشکلات مردم قدم برمی دارند.

این مسوول با بیان اینکه فرآیند کنونی واگذاری واحدهای مسکن ملی را نمی پسندیم، خاطرنشان کرد: حرکت در مدلی دیگر نتیجه بهتری را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه تورم مشکلاتی را برای مردم ایجاد و حتی اجرای برنامه ها را با معضلاتی مواجه کرد، گفت: هم اکنون به نقطه ای رسیده ایم که فرآیند واگذاری مسکن در استان آغاز خواهد شد.

استاندار زنجان با تاکید بر اینکه عموم مردم باید نسبت به محدودیت ها، قوانین و دستورالعملهای ملی آگاه باشند، اظهار داشت: تمامی تلاش استان بر این است که در میان مردم باشیم و همچنین مدت زمان بهره برداری پروژه ها را به حداقل ممکن برسانیم.

افشارچی افزود: هرچند اقدامات گوناگونی برای توسعه استان در حال انجام است اما به عنوان استاندار از آنها رضایت کامل ندارم و باید تلاش بیشتری صورت بگیرد.

استاندار زنجان همچنین بر لزوم واگذاری اختیارات بیشتر به استانداران تاکید کرد و گفت: تحقق این مساله مهم انجام اقدامات و پاسخگویی بهتر را امکانپذیر می کند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.