مراسم گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی و یادواره ۲۰ شهید فرهنگی و دانش آموز در بخش سرولایت نیشابور برگزار شد.

یادواره ۲۰ شهید فرهنگی و دانش آموز سرولایت نیشابور برگزار شد

به گزارش قدس خراسان،بخشدار سرولایت نیشابور گفت: همزمان با یادواره شهدای فرهنگیان و دانش آموزان سرولایت، مراسم گرامیداشت سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی به همت ستاد برگزاری یادواره شهدا و مناسبت های بخش سرولایت و با حضور پرشور مسئولان و اهالی ولایت مدار و شهیدپرور این‌ منطقه برگزار شد.

باقر صدیقی در آغاز این مراسم که در محل سالن اجتماعات شهیدپاسبان چکنه برگزار شد، افزود: هفته بزرگداشت زن و مقام مادر فرصتی مناسب برای گسترش روزافزون فرهنگ فاطمی در ایران اسلامی و تشریح نقش ارزنده بانوان در تمام عرصه‌ هاست.

صدیقی با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به ویژه شهید شاخص سرولایت شهید وحدت سردار نورعلی شوشتری و نیز سردار دلها حاج قاسم سلیمانی خاطرنشان ساخت: امروز باید اهداف و سیره شهدای فرهنگی و دانش آموز در مدارس بین نسل جوان و نوجوان تبیین و گسترش یابد.

وی ادامه داد: یادواره شهدا بهانه ای برای گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است و نیازی به تعریف ما ندارند چرا که شهیدان زنده هستند.

در این‌ مراسم که به یاد ۲۰ شهید فرهنگی و دانش آموز با روایتگری‌ حجت الاسلام نجفی راوی و مبلغ فرهنگی برگزار شد، به ۶ تن از بانوان دهیار و همچنین بانوان فرمانده پایگاه های مقاومت بسیج و نیز دانش آموزان دختر منتخب در حوزه حجاب و عفاف هدایایی به رسم یادبود اهدا و از مادر شهید حسنی تجلیل شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.