کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از استقرار جوی پایدار تا روز چهارشنبه ۲۰ دی ماه خبرداد و گفت: این شرایط در مناطق مرکزی و صنعتی اصفهان به افزایش غلظت آلاینده ها می‌انجامد.

بازگشت آلاینده‌ها به هوای اصفهان

به گزارش قدس آنلاین، مینا معتمدی اظهار داشت: در شهر اصفهان و مناطق صنعتی استان از فردا دوشنبه در برخی ساعات شرایط افزایش غلظت آلاینده‌ها تا حد ناسالم برای گروه‌های حساس وجود خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: طی شبانه روز گذشته با وجود گذر موج ناپایدار از مناطق نیمه شمالی استان، هیچ بارندگی نداشتیم و پدیده غالب وزش باد به نسبت شدید بوده است.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه دما طی ۲۴ ساعت پیش رو در مناطق مرکزی و شمالی استان بین یک تا ۲ درجه کاهش و در سایر مناطق تا ۲ درجه افزایش می‌یابد، افزود: بیشینه دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۱۶ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به سه درجه سلسیوس زیر صفر می‌رسد.

معتمدی اضافه کرد: بوئین میاندشت با کمینه دمای ۹ درجه سلسیوس زیر صفر و خور و بیابانک با بیشینه دمای ۱۷ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب سردترین و گرم‌ترین نقاط استان خواهند بود.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.