امروز داعش در دو بعد تبلیغاتی و میدانی در حال پشتیبانی از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه می باشد. این گروه تروریستی در قلب اروپا و داخل کشورهای اسلامی عملیات های تروریستی انجام می دهد ولی طی سه ماه اخیر در برابر جنایات اسرائیل در غزه در سکوت کامل قرار گرفته است.

بررسی ابعاد اشتراک منافع محور تروریسم در جنگ غزه / وقتی دست داعش از آستین صهیونیسم بیرون می زند

رژیم صهیونیستی و گروهک تروریستی داعش، اشتراکات زیادی با یکدیگر دارند. از کشتار غیرنظامیان به ویژه  کودکان تا حمله به بیمارستان‌ها، مراکز و خودروهای امدادی و بی‌توجهی و انکار قوانین و کنوانسیون‌های بین‌المللی در خصوص نسل‌کشی و غصب سرزمین سایر ملت‌ها و حتی ویرانی و نابودی هویت‌های فرهنگی از جمله مساجد و کلیساها و...از جمله مصادیق وجه مشترک میان صهیونیست‌ها و داعشی‌ها است. امروز ابعاد همکاری داعش و صهیونیست‌ها در جریان جنگ غزه بصورت آشکار در بیشتر خبرگزاری های غربی بیان شده در واقع گروه تروریستی داعش قطعه ای از نقشه اسرائیل برای تروریست خواندن حماس و جهاد اسلامی در غزه بود که البته با شکست مواجه شد.

بررسی ابعاد اشتراک منافع محور تروریسم در جنگ غزه / وقتی دست داعش از آستین صهیونیسم بیرون می زند

داعش مهره صهیونیستی

جعفر قنادباشی، کارشناس مسائل غرب آسیا در گفت و گو با قدس در باره انتشار ابعادی از همکاری میان تروریست ها و تل آویو رد جنگ غزه  معتقد است: امروز داعش در دو بعد تبلیغاتی و میدانی در حال پشتیبانی از رژیم صهیونیستی در جنگ غزه می باشد. این در حالی است که این گروه تروریستی در قلب اروپا و داخل کشورهای اسلامی عملیات های تروریستی انجام می دهد ولی در طی سه ماه اخیر در برابر جنایات اسرائیل در غزه در سکوت کامل قرار گرفته است.

وی با اشاره به بعد تبلیغاتی داعش از جنایات اسرائیل در غزه، گفت: همکاری های بین رهبران داعش با مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی بصورت پنهانی در حال اجرا می باشد بطوریکه طرح داعش نمایی از حماس از همان روزهای ابتدایی عملیات طوفان الاقصی توسط رسانه‌های غربی در دستور کار قرار گرفت تا جایی که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی در گفتگویی رسانه ای اعلام کرد: حماس همان داعش است و همان طور که داعش نابود شد، حماس هم نابود خواهد شد.در واقع گروه تروریستی داعش قطعه ای از نقشه اسرائیل برای تروریست خواندن حماس و جهاد اسلامی در غزه بود که البته با شکست مواجه شد.

او در رابطه با بعد دوم همکاری داعش با تل آویو در عرصه میدانی اظهار داشت: سابقه رابطه داعش با اسرائیل از سال 2014در قالب جنگ در سوریه شکل گرفت  و این در حالی بود در همان سال ها بسیاری از فرماندهان داعش پس از زخمی شدن در سوریه و حتی در عراق برای درمان به اسرائیل اعزام می شدند وحتی بارها تصاویری از حضور بنیامین نتانیاهو در کنار برخی از مجروحین داعش در رسانه ها منتشر شده است.همکاری این دو جریان تروریست در منطقه در عرصه نظامی و فرهنگی صورت می گیرد.

کارشناس مسائل غرب آسیا تصریح کرد: داعش در بیانیه ماه اخیر خود اعلام کرده بود براساس آیه قرآن هر جا مشرکان خدا در آن حضور دارند باید کشته شوند اما منظور آنها از این بیانیه مردم غزه و گروه های جهاد و حماس بود. امروز داعش بهترین پادزهر برای جنایات اسرائیل در غزه می باشد و از آن بعنوان ابزار اختلاف بین مسلمانان بهره می گیرند.

مزدوران خارجی در صف صهیونیست ها

قناد باشی با اشاره به محبوبیت حماس در عرصه جهانی گفت: تمامی تحلیگران و کارشناسان بین الملل معتقد هستند حماس به یک چهره جهانی تبدیل شده است و تمامی مردم به ویژه در کشورهای اروپایی و حتی ایالات متحده آمریکا طرفدار این گروه مقاومت فلسطینی می باشند.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا اسرائیل در جنگ غزه از مزدوران سایر کشورها استفاده می کند، گفت: تل آویو بارها اعلام کرده افرادی بعنوان داوطلب از سایر کشورهای اروپایی به ویژه از فرانسه،آلمان، سوئد و حتی اوکراین حضور داند و توجیح این کار را همانند رفتار آمریکایی ها در شکل گیری گروه بلک واتر در عراق توجیح می کند.

او در پایان اظهار داشت: حضور این افراد نشان از ترس ارتش اسرائیل از رزمندگان مقاومت است اتباع خارجی با پشتوانه صهیونیست بین الملل در سرزمین های اشغالی حضور دارند البته بیان این موارد توسط کشورها بصورت سری است .اما پشت مسائل مالی، تبلیغاتی و حمایت گسترده مقام های اروپایی از تل آویو است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.