مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی گفت: دشمن با بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های رسانه‌ای خود با انگاره‌سازی‌های غیرواقعی تلاش دارد که گفتمان تحریم بر گفتمان مشارکت در انتخابات غلبه پیدا کند و این موضوع بسیار مهم است و باید به آن توجه داشت.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی: دشمن به دنبال غلبه بر گفتمان مشارکت در انتخابات است

به گزارش قدس خراسان، به نقل از اداره کل اطلاعات خراسان رضوی، مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی در نشست با مدیران و جامعه نخبگانی آموزش و پرورش خراسان رضوی، اظهار داشت: انتخابات صحنه تجلی قدرت و اراده مردم در ساختار سیاسی کشور است.

وی ضمن اشاره به چهار گفتمان انتخاباتی فعال در فضای سیاسی کشور، نسبت به تشریح و تبیین این چهار گفتمان و خرده‌گفتمان‌های ذیل آن‌ها پرداخت.

دستیار وزیر و مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی ضمن تبیین دلایل اهمیت این دوره از انتخابات، بیان کرد: هجمه رسانه‌ای و ادراکی دشمن در راستای ناامیدی مردم و بی‌رغبت کردن آن‌ها نسبت به مشارکت در انتخابات بسیار سنگین است.

وی ادامه‌ داد: دشمن با حادثه اخیر تروریستی در کرمان نشان داد که در دشمنی خود با ما کاملا جدی است، ما نیز باید در مواجه با دشمن جدی باشیم و انتخابات یکی از آن صحنه‌هایی کارزار و مواجه مستقیم با دشمن ددمنش است.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی، افزود: یکی از عوامل فزاینده و کاهنده میزان مشارکت در استان مسئله بسیار مهم امید است.

وی به نقش تاثیرگذار و مهم آموزش و پرورش در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و افزود: امروزه جامعه هدف گسترده‌ای در اختیار آموزش و پرورش است که باید از این ظرفیت عظیم در مسیر منافع ملی و دینی که تبلور آن انتخابات است، قرار گیرد.

مدیرکل اطلاعات خراسان رضوی ضمن تشریح شرایط ویژه‌ای که نظام بین‌الملل در آن قرار دارد، گفت: در سالی که گذشت چندین حادثه بزرگ و شوک‌آور در دنیا رخ داد که هیچ گاه در تاریخ چنین حادثه‌هایی به صورت زنجیروار رخ نداده بود و سرآمد این اتفاقات عملیات افتخارآفرین طوفان الاقصی بود.

این مقام امنیتی در خراسان رضوی افزود: در میدانی مثل غزه به هیچ وجه پیروزی برای نیروی مهاجمی مثل رژیم اشغالگر صهیونیستی رقم نخواهد خورد، بلکه آن‌ها با اقدامات ضد حقوق بشری و به شهادت رساندن زنان وکودکان بی‌پناه روز به روز بر عمق و گستره شکست خود می‌افزایند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.