معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد از رفع خطر ۱۵۷ گود پر خطر در کلان­شهر مشهد در مدت ۴ سال خبر داد.

۱۵۷ گود پر خطر در کلان­شهر مشهد رفع شد

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط ­عمومی معاونت شهرسازی و معماری، جواد اصغری با بیان اینکه در راستای عملیاتی شدن مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد مبنی بر شناسایی و رفع خطر از گودهای پرخطر شهر، عملیات شناسایی و رفع خطر از این گودها در سنوات مختلف در دستور کار شهرداری مشهد قرار گرفته است، اظهار کرد: در این راستا تعداد ۱۲۴ مورد گود رها شده در شهر مشهد شناسایی شد که از این تعداد ۳ مورد گود غیرخطری و ۱۲۱ مورد گود خطری بوده‌اند.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد افزود: در این سال ۲۵ مورد از گودهای رها شده توسط خود مالکان و ۱۶ مورد توسط شهرداری مشهد رفع خطر شد و البته در سال ۹۹ رفع خطر برای ۸۰ مورد از گودها در دست پیگیری قرار گرفته بود.

وی افزود: در ادامه روند رفع خطر از گودهای موجود در شهر مشهد در سال ۱۴۰۰، تعداد ۹۹ مورد گود رها شده در شهر شناسایی شد که از این تعداد ۴ مورد گود غیرخطری و ۹۵ مورد گود خطری بودند. در این سال نیز ۲۲ مورد گود توسط خود مالکان و ۷ مورد از سوی شهرداری رفع خطر و پیگیری برای رفع خطر از ۶۶ مورد گود نیز در دستور کار قرار گرفت.

اصغری بیان کرد: همچنین در سال ۱۴۰۱ تعداد ۱۳۷ مورد گود رها شده شناسایی شد که از این تعداد ۲ مورد گود غیرخطری و ۱۳۵ مورد نیز خطری محسوب شدند. البته از تعداد ۱۳۵ مورد گود خطری تعداد ۶۹ مورد گود مربوط به گودهای جدید شناسایی شده مربوط به سال ۱۴۰۱ بوده است.

معاون شهرسازی و معماری شهرداری مشهد تاکید کرد: در این سال نیز تعداد ۱۷ مورد گود توسط مالکان و ۳۹ مورد نیز توسط شهرداری رفع خطر شد و پیگیری برای رفع خطر از ۶۲ مورد گود در این سال نیز انجام گرفته است.

وی در ادامه افزود: در سال ۱۴۰۲ نیز از مجموع ۸۴ مورد گود شناسایی شده که ۱۸ فقره آن مربوط به گودهای جدید بوده است تعداد ۳۱ گود تا انتهای آذرماه امسال با تلاش همکارانمان در شهرداری رفع خطر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.