مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: طرح نظارتی تعزیرات حکومتی ویژه شرکت های هواپیمایی در استان خراسان رضوی آغاز شد. 

برخورد تعزیرات حکومتی با گرانفروشی بلیط هواپیما 

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی تعزیرات حکومتی خراسان رضوی، سید مرتضی مدنی اظهار کرد: با توجه به افزایش غیر قانونی نرخ بلیط هواپیما توسط بعضی از شرکت‌های هواپیمایی و اعلام نارضایتی مردم از این موضوع در همین راستا طرح نظارتی ویژه آژانس‌های هواپیمایی و ایرلاین‌های هواپیمای با هدف نظارت بر قیمت‌های بلیط هواپیما در گشت مشترک تعزیرات حکومتی از ۲۵ دی ماه آغاز شد. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: این طرح با رویکرد پیشگیرانه از افزایش غیر قانونی نرخ بلیط هواپیما، کنترل نرخ مصوب بلیط، و تشدید نظارت‌ها و جلوگیری از گرانفروشی با همکاری دیگر دستگاه‌های نظارتی در حال انجام است.

وی گفت: از زمان آغاز طرح نظارت بر شرکت هواپیمایی اکیپ‌های گشت مشترک تعزیرات حکومتی به همراه سایر دستگاه‌های نظارتی در بازرسی‌های انجام گرفته تعداد چهار شرکت هواپیمایی متخلف را به اتهام گرانفروشی برای اعمال قانون به تعزیرات حکومتی معرفی کردند. 

مدنی افزود: با توجه به اختیارات قانونی تعزیرات حکومتی دفاتر هواپیمایی متخلف علاوه بر ۱۰ برابر جریمه میزان تخلف، به اشد مجازات و تعطیلی واحد نیز محکوم می‌شوند. 

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی گفت: از ابتدا سال تاکنون بیش از ۱۳ شرکت هواپیمایی متخلف به اتهام گرانفروشی به میزان تخلف ۵۶ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال در تعزیرات حکومتی خراسان رضوی محکوم شدند.  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.