۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۳
کد خبر: 958010

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی همدان از فعالیت سامانه بارشی در استان خبر داد.

ورود ۲ سامانه بارشی به همدان

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسن باقری‌شکیب پیرامون وضعیت جوی استان طی هفته جاری اظهار کرد: با توجه به آخرین مدل‌های پیش‌یابی هواشناسی طی امروز و فردا آسمان استان عمدتاً صاف تا قسمتی ابری خواهد بود.

وی تصریح کرد: از فردا شب یعنی دوشنبه شب تا ظهر چهارشنبه با فعالیت سامانه بارشی در برخی از ساعات بارش خفیف باران و در مناطق مرتفع بارش خفیف برف همراه با وزش باد را در اکثر نقاط استان خواهیم داشت.

باقری‌شکیب با بیان اینکه از بعدازظهر چهارشنبه تا روز جمعه پدیده غالب در استان وزش باد نسبتاً شدید و شدید خواهد بود، اعلام کرد: از روز جمعه و طی روزهای شنبه و یکشنبه نیز سامانه بارشی دیگری استان را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به افزایش ابر دمای کمیته طی دو سه روز آینده در سطح استان افزایش خواهد داشت و از صبح پنجشنبه مجدداً کاهش دمای کمینه را در استان داریم.

کارشناس مرکز پیش‌بینی هواشناسی استان همدان در ادامه مطرح کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته دمای هوا در ایستگاه فرودگاه همدان بین ۱۲ و منفی ۵ درجه سلسیوس در نوسان بوده است.

وی با بیان اینکه روز گذشته بیشینه دما در اسدآباد و نهاوند با ۱۴ درجه سلسیوس گزارش شده است، اظهار کرد: صبح امروز دمای کمینه از بهار با منفی ۶ درجه سلسیوس گزارش شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.