رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از فروش ۱۲۰ میلیارد تومانی سینماهای استان در ۱۰ ماه امسال خبر داد.

فروش سینماهای خراسان‌رضوی از ۱۲۰ میلیارد تومان عبور کرد

به گزارش قدس خراسان، سوسن محمدزاده درباره تعداد مخاطبان سینماهای خراسان رضوی در ۱۰ ماه امسال، اظهار کرد: از ابتدای فروردین تا پایان ۳۰ دی ماه ۵۲ فیلم اکران‌شده در سینماهای خراسان رضوی بیش از ۲ میلیون و ۹۰۰ هزار نفر مخاطب داشته است.

رئیس گروه امور سینمایی، سمعی و بصری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی با اشاره به افزایش ۹۸ درصدی مخاطبان سینما در خراسان رضوی در ۱۰ ماه امسال نسبت به وضعیت مشابه در سال گذشته، بیان کرد: در ۱۰ ماه سال گذشته، ۴۶ فیلم روی پرده در سینماهای خراسان رضوی بیش از یک میلیون و ۴۵۹ هزار نفر مخاطب داشت.

وی درباره کل فروش فیلم‌های اکران‌شده در ۱۰ ماه امسال، گفت: ۵۲ فیلم روی پرده در مجموع ۸۳ هزار و ۶۸۹ سانس به فروش رفته که میزان فروش کل را به بیش ۱۲۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسانده است.

محمدزاده با اشاره به مقایسه میزان فروش سینماهای خراسان رضوی نسبت به مشابه سال گذشته، افزود: در ۱۰ ماه سال گذشته ۴۶ فیلم روی پرده بود که در مجموع ۶۴ هزار و ۲۸ سانس به فروش رفته که میزان فروش کل را به بیش از ۴۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان رسانده بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.