رییس کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری از شانس بالای علی داوودی برای کسب مدال خوش رنگ در المپیک خبر داد.

رضازاده: داوودی می‌تواند به رکوردهای تالاخادزه نزدیک شود

 حسین رضازاده در حاشیه مراسم برگزاری ضیافت سده المپیک درباره شانس کسب مدال وزنه‌برداری در المپیک پاریس گفت: وزنه‌برداران هم اکنون در اردوی چالوس هستند و تمرینات را پیگیری می‌کنند. هفته گذشته هم به همراه اعضای کمیته فنی و رئیس فدراسیون تمرینات آن‌ها را از نزدیک دیدیم. با توجه به سه سهمیه‌ای که به کشورها دادند، خدا را شکر ما در اوزان ۸۹، ۱۰۲ و فوق سنگین سهمیه را کسب می‌کنیم.

رئیس کمیته فنی فدراسیون وزنه‌برداری تأکید کرد: مسابقات المپیک جای برترین‌هاست و وزنه‌برداری همیشه در المپیک مدال‌آور بوده است. خدا را شکر با برنامه ریزی کادرفنی و تمرینات خوب وزنه‌برداران در دو وزن ۸۹ و فوق سنگین ما می‌توانیم مدال خوش رنگ بگیریم. وزنه برداری همیشه مدال گرفته و امیدوارم اتفاقی نیافته است.

رضازاده در پاسخ به این سوال که فکر نمی‌کنید جای طلای فوق سنگین در المپیک در ایران خالی است، گفت: این مدال در چندین دوره قبل المپیک در ایران بود و ما در المپیک توکیو هم در دسته فوق سنکین موفق به کسب مدال نقره شدیم. اما وزنه‌بردار گرجستانی وزنه بردار قوی است، ما در دسته فوق سنگین علی داوودی داریم که تمرینات خوبی انجام می‌دهد و اگر به خودباوری برسد می‌تواند به رکوردهای تالاخادزه نزدیک شود و مدال خوش‌رنگ کسب کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.